دانلود بازی Wooden Floor برای PC
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .

 

ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-100. طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. مقاوم در برابر آب و ضربه. دارای کرنومتر و تاریخ شمار، همراه با 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت های جی شاک برای استفاده افراد پر تحرک طراحی شده است. ساعت هایی که می توانند در شرایط غیر عادی هم به راحتی کار کنند و مشکلی نداشته باشند. ساعت کاسیو جی شاک GA-100 یکی از شیک ترین و پر طرفدارترین ساعت های، سری جی شاک می باشد. این ساعت 2 زمانه بوده و دارای امکاناتی از قبیل تاریخ شمار، کرنومتر، چراغ شب نمای 7 رنگ می باشد و هم چنین تا 80% ضد آب بوده و در جعبه اورجینال فلزی و شکیل عرضه شده است.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

                                                                

49,000 تومان


دانلود بازی Wooden Floor برای PC

بازی کف پوش چوبی (به انگلیسی: Wooden Floor) یک بازی ترسناک می باشد که در خانه ای قدیمی اتفاق می افتد. رفتار خانه خیلی معمولی به نظر می رسد اما بعد از گذشت مدتی کوتاه از بازی، متوجه می شوید که شرایط اتاق های خانه تغییر می کند! مثلا اگر شما دری از درهای خانه را از پشت ببندید، ناگهان تمامی کمدهای آن اتاق به مکانی که معلوم نیست منتقل می شوند! در این خانه شما نمی توانید وقایع آن را پیش بینی کنید و باید راهی را برای رها شدن از کابوس هایی که در این خانه به اتفاق می افتد را کشف کنید! تنها چیزی که در این خانه اتفاق می افتد، وابسته به حرکات پاهای شما می باشد.

Wooden Floor PC-FASiSO

 

Wooden Floor pc cover دانلود بازی Wooden Floor برای PC

جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

دانلود مجموعه ۱۰۰ آیکون زیبا با عنوان Game Icon

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … مورد استفاده قرار میگیرنداین مجموعه از ایکون ها شامل ۱۰۰ عنوان ایکون از بازی های کامپیوتری میباشد که تمامی انها با فرمتIco  میاشند که میتوانید این مجموعه را بصورت رایگان از دانلود دریافت نمایید.

 

Game Icon دانلود مجموعه ۱۰۰ آیکون زیبا با عنوان Game Icon

نرم افزار حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Max Uninstaller 3.0.0.1364

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. Max Uninstaller نرم افزار کاربردی برای جذف کامل نرم افزار های نصب شده است. با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.

 

Max Uninstaller 3.0.0.1364 نرم افزار حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Max Uninstaller 3.0.0.1364

بازی وسترن High Noon 2 2.0.0.24 – اندروید

بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی سه بعدی در سبک بازی های تفنگی و تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد .در این بازی شخصی به نام جک که یک هفت تیرکش ماهر است برای برپایی عدالت در دنیایی وحشی و غارتگر تمامی سعی و تلاش خود را می کند و به شکار دزدان و متجاوزان شهر خود می رود و آنها را به چنگال قانون می دهد .با از بین بردن رقیبان انواع پاداش های مختلف و پول به شما داده می شود که با آن ها می توانید سلاح های جدید را باز کنید، آیتم های جادویی را از آن خود گردانید و حتی به سفارشی سازی شخصیت بازی مشغول شوید و آن را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید!لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

High Noon 2 2.0.0.24 بازی وسترن High Noon 2 2.0.0.24 – اندروید

بازی کریستال Kiwanuka 1.0.1 – اندروید

یک بازی فکری با گرافیک بالا برای گوشی‌های هوشمند و تبلتهای اندرویدی است. تنها شما می توانید مردم را از دست کریستال هایی که در حال سقوط می باشند نجات دهید. وارد سرزمین کریستال ها شوید و دست به هر کاری بزنید تا شهرواندان را نجات دهید. از آیتم‌های جادویی استفاده کنید تا به بلندی بروید. در این بازی باید یک گروه از مردمان کوچک را جمع‌آوری کنید و با ساخت مسیرهای مختلف آنها را به‌سوی هدفشان هدایت کنید. اگر علاقه مند بازی های فکری با محیط کاملا متفاوت و جذاب می باشید این بازی را به شما توصیه می کنیم. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Kiwanuka 1.0.1 بازی کریستال Kiwanuka 1.0.1 – اندروید

مجموعه ۱۵۰ والپیپر جذاب با موضوعات مختلف – HD Mix Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .

 

Wallpaper Mix Pack s02 مجموعه ۱۵۰ والپیپر جذاب با موضوعات مختلف – HD Mix Wallpapers

نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید

یک برنامه دوربین برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد در کوتاهترین زمان ممکن به ضبط ویدیو بپردازید، نرم افزار فوق یکی از سریع ترین برنامه های عکاسی و فیلم برداری است که علاوه بر این که یک دوربین با کیفیت و عالی برای فیلمبرداری و عکاسی گجت شما است به شما امکان تدوین فیلم های و ویرایش تصاویر گرفته شده را میدهد. جابه‌جایی سریع بین حالت عکسبرداری و فیلمبرداری ، تصویربرداری بدون صدا ، گالری با قابلیت ایجاد ساخت کلاژ از ویژگی های این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Quick Camera Pro 1.0 نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید

بازی ربات جنگجو Riot Runners 1.2.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد

شما با یک بازی فوق العاده در سبک ماجراجویی و اکشن فانتزی روبرو هستید کهاین بازی یکی از برترین بازی های امسال در این سبک شد که چندین جایزه نیز دریافت کرده است و میتواند برای مدتی طولانی سرگرمتان کند . شما در این بازی نقش ربات شجاعی را بازی می کنید که نابود کردن رباتهای شیطان و بی صفت را بر عهده دارد. در طول بازی نباید وقت خود را تلف کنید بلکه باید پیش روید و دنیای عجیب بازی را از شر شیاطین خلاص کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Riot Runners 1.2.4 بازی ربات جنگجو Riot Runners 1.2.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد

Windows 9 به زودی معرفی خواهد شد

به نظر می رسد که یک پیش نمایش از فناوری های جدید Windows 9 در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد و ممکن است این نسخه برای عموم نیز در دسترس باشد. طبق شایعات به نظر می رسد که این ویندوز جدید در بهار سال ۲۰۱۵ به طور رسمی عرضه شود  و مخاطبان به سرعت شاهد یک ویندوز جدید دیگر از مایکروسافت باشند.

http://www.techrun.in/images/microsoft-windows-91.png

نرم افزار مرورگر وب پر قدرت Avant Browser Ultimate 2014 Build 6

یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

Avant%20Browser%20Ultimate%202014%20Build%206 نرم افزار مرورگر وب پر قدرت Avant Browser Ultimate 2014 Build 6

نرم افزار مرورگر جایگزین اکسپلورر XYplorer 14.20.0300

در واقع یک نرم افزار مرورگر سیستم و یک جایگزین کامل برای اکسپلورر ویندوز می باشد که با داشتن امکانات گسترده و حرفه ای تر بیشتر نیاز ها و انتظارات شما را رفع می کند. لازم است که بدانید اکسپلورر قلب ویندوز شماست. این نرم افزار قابلیت نشان دادن زمان ساخته شدن، آخرین زمان دسترسی و لیست کامل مشخصه ها را دارد. این نرم افزار انجام کارهای روزانه با ویندوز را برایتان جذاب می کند. این نرم افزار قابلیت های جالب و کاربردی ای چون کار پنجره ها در تب های مختلف (مانند مرورگر اینترنت)، موتور جستجوی قدرتمند و پر سرعت فایل ها، مشاهده سریع عکس ها و فایل های صوتی و تصویری، دسته بندی فولدرها با دادن افکت های متنوع به آن ها و … را به ویندوز شما اضافه می کند.

 

XYplorer 14.20.0300 نرم افزار مرورگر جایگزین اکسپلورر XYplorer 14.20.0300

نرم افزار مرورگر فایرفاکس ۶۴ بیتی Waterfox 30.0

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

Waterfox 30.0 نرم افزار مرورگر فایرفاکس 64 بیتی Waterfox 30.0

نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 23.0.1522.60 Final

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera.Cover نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 23.0.1522.60 Final

نرم افزار مرورگر متفاوت Maxthon 4.4.1.4000

یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید این مرورگر قابلیت های جالب آن باشد که بیش از سایر مرورگر ما جلب توجه می کنند . به عنوان مثال اگر بخواهید از صفحه ای که در آن هستید تصویری تهیه کنید نیاز به راه های طولانی و یا استفاده از سایر نرم افزار ها نیست . بلکه به راحتی و تنها با چند کلیک ساده توسط خود Maxthon تصویری از صفحه ایجاد و در اختیار شما قرار می دهد .

 

Maxthon 4.4.1.4000 نرم افزار مرورگر متفاوت Maxthon 4.4.1.4000

مسنجر لاین برای ویندوز LINE 3.7.3.82

یکی از جالب ترین و محبوب ترین مسنجرهای آندروید بوده است که  نسخه ویندوز آن در دسترس کاربران قرارگرفته است.نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است . مشخصه نرم افزار LINE شکلک های گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد.

 

LINE  مسنجر لاین برای ویندوز LINE 3.7.3.82

دانلود بازی Fable Anniversary برای PC

نام بازی معروف کمپانی مایکروسافت می باشد که توسط کمپانی Lionhead Studios منتشر گردیده است. این بازی نسخه های مختلفی را شامل شده که اولین آن در سال ۲۰۰۴ ریلیز گردید و پس از آن، مسئولین سعی در ارائه ی نسخه ی HD این بازی با حال و هوای گرافیکی جدید کردند.  گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است که دور از انتظار هم نیست! بازی در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) می باشد و داستان بازی در مورد کودکی است که از سنین کم کنترل آنرا بدست میگیرد، وی قرار است به یکی از بهترین جنگنده های دنیا تبدیل شود و شما باید در این امر وی را یاری کنید. کودک به سن نوجوانی رسیده و کم کم به جنگنده ای حرفه ای تبدیل میشود، وی راه عدالتی را پیش میگیرد و دشمنان بسیاری را نابود میکند.

 

Fable Anniversary PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Fable Anniversary pc cover دانلود بازی Fable Anniversary برای PC

نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final

در حال حاضر زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که هر یک برای اجرا به کامپایلر خاص خود نیاز دارند. IDM UEStudio نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای ویرایش متن، برنامه نویسی، ساخت نرم افزار، پشتیبانی و نگه داری از پایگاه داده ها یا ساختار سازی وب سایت ها می باشد.این نرم افزار می تواند به جای بیش از ۳۰ کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی مختلف همچون C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl , … مورد استفاده قرار گیرد و پشتیبانی کامل و بی نقصی را برای کاربران ارایه می کند. سازندگان این نرم افزار بر اساس نظر کاربران حرفه ای آن، امکانات ویژه و دلخواه کاربران را به آن اضافه کرده اند.از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اشکال زدایی (دیباگ) هوشمند، کنترل ورژن VCS، مبدل پروژه، کدنویسی تحت وب، نمایش خطاهای گرامری در دستورات ویراشگر کد و … اشاره نمود.

 

IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final

نرم افزار ویراشگر فایل های ویدئویی mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901

یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی در عین حال حرفه ای به منظور ویرایش فایل های تصویری است که با استفاده از آن می توانید فایل های تصویری خود را به صورت کاملا ساده و راحت ویرایش کنید .با این نرم افزار می توانید ویدئو را به دو قسمت تبدیل کنید، بخش هایی از آن را ببرید یا کلیپ های مختلف را به هم متصل کنید. این نرم افزار امکان پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی محبوب از قبیل AVI, MP4, MKV و… و تبدیل آنها به فرمت قابل پخش دستگاه های iPad, iPhone, iPod, PS3, PSP. PMPs, Android phones, BlackBerry, Wii, DS, Xbox360 و… را دارا می باشد.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به تنظیم پارامترهای مختلف ویدئو،نمایش ویدئو در پلیر درون سازی شده برای کمک در ویرایش،استفاده بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی و … اشاره نمود.

 

mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901 نرم افزار ویراشگر فایل های ویدئویی mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901

نرم افزار دسترسی سریع به فایل ها Listary Pro 4.20 Build 1553

نرم افزار جالبی است که امکانی را برای کاربران فراهم نموده است تا قادر باشند با سرعت و سهولت باورنکردنی به فایل ها و پوشه هایی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند. Listary در واقع همان کار ویندوز اکسپلورر (یکی از برنامه های اساسی ویندوز که فایل ها و فولدرهای موجود در کامپیوتر را به شما نشان می دهد) را انجام می دهد، در پس زمینه کامپیوتر اجرا می شود و این باعث می شود تا از هر نقطه ای بتوانید آن را فراخوانی کنید، تنها کافیست همانطور که اکسپلورر ویندوز روبروی شماست، دکمه Win + W را بزنید. یک جعبه کوچک و زیبا در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش داده می‌شود. هیچ نیازی به ماوس یا حرکت دادن اضافی دستتان نیست! به تایپتان ادامه بدهید. هر قسمتی از نام فایل یا فولدری که می‌خواهید تایپ کنید (که در این جعبه کوچک هم تایپ می‌شود، بر خلاف روش اول که نمی‌توانستید ببینید چه چیزی تا به حال تایپ کرده‌اید). همراه با تایپ کردن شما، فایل یا فولدری که بیشترین تطابق را با آنچه تا کنون تایپ کرده‌اید (چه ابتدای نام باشد یا اواسط یا اواخر آن) دارد انتخاب شده و پررنگ می‌شود.

 

Listary Pro 4.20 Build 1553 نرم افزار دسترسی سریع به فایل ها Listary Pro 4.20 Build 1553

دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجا – TMNT 2007

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

TMNT2007poster  دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجا – TMNT 2007

 

نام انیمیشن: لاک پشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles 2007

ژانر: اکشن،ماجراجویی 

سال انتشار: ۲۰۰۷

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۵۸۰ مگابایت

کیفیت: BrRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان:این انیمیشن ادامه ای است بر داستان چهار لاک پشت نوجوان جهش یافته بااستعداد در مبارزات نینجایی که در تلاشند تا جلوی تهدید بزرگی که باعث پایان دادن به جهان است را بگیرند و …

دانلود انیمیشن مربی اژدها ۲ – How to Train Your Dragon 2

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

|نسخه فشرده Webrip 720p و Webrip 1080p به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی اضافه شد|

 

How to train your dragon 2  دانلود انیمیشن مربی اژدها 2 – How to Train Your Dragon 2

 

نام انیمیشن: مربی اژدها ۲ – How to Train Your Dragon 2

ژانر: اکشن،ماجراجویی 

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: WEB-Rip 720p/WEB-Rip 1080p/WEB-DL 720p/WEB-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان:هیکاپ حالا در سنین نوجوانی است. او و دوست اژدهایش، بی‌دندان همیشه با هم هستند. آن‌ها در آسمان پرواز می‌کنند، در مناطق ناشناخته می‌گردند و دنیاهای جدید را کاوش می‌کنند. یکی از ماجراهای این دو به کشف یک غار یخی مخفی می‌انجامد که خانه صدها اژدهای وحشی است. هیکاپ و بی‌دندان برای حفظ صلح درگیر یک نبرد می‌شوند.

دانلود آهنگ سامی یوسف به نام سرزمین خشک Sami Yusuf Dryer Land Ft Babak Radmanesh

آهنگ زیبای سامی بوسف به نام سرزمین خشک را برای شما آماده کرده ایم که به همراه پدرش یعنی بابک رادمنش خوانده است . سامی یوسف با نام اصلی سیامک رادمنش تهیه‌کننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده ساکن در بریتانیا است که در ترانه‌هایش به مضامین اسلامی می‌پردازد. وی یکی از دو فرزند بابک رادمنش ترانه سرا و موزیسین است. سامی یوسف معتقد به اینترناسیونالیسم اسلامی است و اصراری به بر اصلیت ایرانی خود ندارد. او از سوی مجله تایم به عنوان «بزرگترین ستارهٔ راک اسلام» و از سوی مجله گاردین «ستاره راک مقدس» معرفی شده‌است.

 

Sami Yusuf   Dryer Land دانلود آهنگ سامی یوسف به نام سرزمین خشک Sami Yusuf Dryer Land Ft Babak Radmanesh

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام جنون Farzad Farzin Jonoon

تیر ۱۳۶۰) خواننده ایرانی است. او به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است. آخرین آلبوم او شخصی نام دارد که در ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ روانه بازار شد.

 

| این آهنگ به مناسبت حضور پرشور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ می باشد |

 

Farzad Farzin Jonoon دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام جنون Farzad Farzin Jonoon

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام بغض تو

پس از چند همکاری موفق با برنامه «ماه عسل»، مهدی یراحی بار دیگر خوانندگی تیتراژ این برنامه را بر عهده گرفت. این خواننده و آهنگساز موفق، قطعه بغض تو را برای تیتراژ پایانی ویژه برنامه ماه رمضان شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی را تولید کرده است. بر خلاف سالهای گذشته که روزبه بمانی ترانه سرای قطعات ماه عسل بود، این بار سروش دادخواه برای یراحی ترانه سرایی کرده است. ملودی این قطعه از مهدی یراحی است و هومن نامداری تنظیم کننده اثر بوده است. همچنین رضا تاجبخش (پیانو)، میلاد درخشانی (عود)، مهرداد عالمی (ویلنسل) و احسان نی زن (ویولن و کمانچه)، در «بغض تو» نوازندگی کرده اند.
هم اکنون می توانید این اثر را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

yarahi maheasal دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام بغض تو   تیتراژ برنامه ماه عسل 93

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی – تیتراژ برنامه جشن رمضان

نام قطعه جدید محمد علیزاده «میشه نگام کنی» نام دارد که تیتراژ برنامه «جشن رمضان» می باشد. ترانه این قطعه توسط فرزاد حسنی سروده شده است و محمد علیزاده ملودی آن را ساخته است. شهاب اکبری هم وظیفه تنظیم این اثر را بر عهده داشته است. قطعه میشه نگام کنی، تیتراژ برنامه جشن رمضان است که در طول ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه تهران پخش می شود. این سومین سال پیاپی است که محمد علیزاده وظیفه خوانندگی تیتراژ جشن رمضان را بر عهده دارد. او سال گذشته هم قطعه «با اینکه تنهایی» را برای جشن رمضان آماده کرده بود. هم اکنون می توانید موزیک میشه نگام کنی را به صدای محمد علیزاده از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

mohammadalizade negam koni دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام میشه نگام کنی   تیتراژ برنامه جشن رمضان

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نگران منی – تیتراژ برنامه ماه عسل

تیتراژ آغازین برنامه ماه عسل ۹۳ را «مرتضی پاشایی» خوانده است. این قطعه زیبا و شنیدنی «نگران منی» نام دارد و ترانه آن توسط مهرزاد امیرخانی سروده شده است. مرتضی پاشایی آهنگسازی آن را انجام داده است و معین راهبر هم وظیفه تنظیم و مسترینگ را بر عهده داشته است. برنامه ماه عسل در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی پخش می شود.این برای نخستین بار است که مرتضی پاشایی تیتراژ برنامه ماه عسل را می خواند. در سال های گذشته خوانندگانی نظیر مهدی یراحی، فرزاد فرزین و… تیتراژهای ماه عسل را خوانده بودند. در ادامه می توانید قطعه «نگران منی» با صدای «مرتضی پاشایی» را از سایت «دانلودها» دریافت کنید.

 

pashaie maheasal دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام نگران منی – تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۳

ساخت حرفه ای بنر های متحرک

یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت و طراحی بنر های تبلیغاتی ، دگمه های وب ، هیدر و گرافیک های مخصوص وب می باشد . این برنامه با پشتیبانی از ساختن چندین لایه مختلف ، به شما این امکان را می دهد تا از چندین تصویر و لایه مختلف برای زیبا تر ساختن بنر خود استفاده نمایید . همچنین EximiousSoft Banner Maker قادر است تا از طرح های از پیش ساخته ای نظیر وکتور ، گرادینت ، پترن و بک گراند برای پر کردن کادر مورد نظرتان و یا متونی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده کنید . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به توانایی آن در ساخت سایه برای تصاویر و همچنین افزودن افکت های ۳ بعدی به تصاویر اشاره نمود .

 

EximiousSoft Banner Maker ساخت حرفه اي بنر هاي متحرك با EximiousSoft Banner Maker 3.00

بیوگرافی آرمین 2 AFM + عکسهای آرمین 2AFM

بیوگرافی آرمین 2afm + عکسهای  آرمین 2afm

برای مشاهده بیوگرافی آرمین 2afm  و مشاهده عکس های او به ادامه مطلب بروید

بیوگرافی یاس + عکس های او ( یاسر بختیاری )

 

 

عکس یاس, جدیدترین عکس های یاس, یاسر بختیاری, زندگینامه یاس

برای مشاهده بیوگرافی یاس و مشاهده عکسهای او به ادامه مطلب بروید

 

بیوگرافی رضا پیشرو

                                          برای مشاهده بیوگرافی رضا پیشرو به ادامه مطلب بروید

دانلود فیلم Transformers Age of Extinction 2014

 

دانلود فیلم تبدیل شوندگان 4 : عصر انقراض HDTS 720p

Transformers 4 Age of Extinction دانلود فیلم Transformers Age of Extinction 2014

 

نام: Transformers Age of Extinction 2014 – تبدیل شوندگان 4

ژانر: اکشن ، تخیلی ، هیجان انگیز

کارگردان: مایکل بی

سال انتشار: 2014

زمان: 120 دقیقه

کیفیت : HDTS 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان : شخصیت‌های مارک والبرگ و جک رینور بازیگران جدید مجموعه به اتوبات‌ها کمک می‌کنند در برابر یک حمله از چین دفاع کنند و...

دانلود فیلم Brick Mansions 2014

دانلود فیلم Brick Mansions 2014 با لینک مستقیم

Brick Mansions 2014 دانلود فیلم Brick Mansions 2014

 

نام فیلم: Brick Mansions 2014

ژانر : اکشن, جنایی, درام

سال انتشار : 2014

کارگردان: Camille Delamarre

کیفیت : BluRay 720p عالی

حجم: 700 مگابایت

فرمت: Mkv

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان: یک پلیس مخفی دیترویت به نام دِیمییِن وظیفه دارد با همکاری یک مجرم سابق به “عمارتهای آجری”، شهرک مشهور خلافکاران در دیترویت، نفوذ کند. در آنجا باید مقر سرکرده‌ی مجرمان را شناسایی و نقشه‌اش برای نابودی شهر را خنثی نماید..

دانلود فیلم Blended 2014

دانلود فیلم Blended 2014 با لینک مستقیم

با کیفیت WEBRip اضافه شد

                             Blended 2014 دانلود فیلم Blended 2014

 

نام: Blended 2014

سال انتشار: 2014

ژانر: کمدی، ماجرایی

زمان : 117 دقیقه

زیرنویس فارسی: ندارد

حجم: 479 مگابایت

کیفیت: WEBRip خوب

خلاصه داستان : بعد از یک آشنایی ناگهانی ، مرد و زن در یک رفت و آمد خانوادگی خودشان را شیفته ی یکدیگر می یابند و همچنین در این ماجرا بچه هایشان به یکدیگر وابسته می شوند و …

دانلود فیلم 3Days to Kill 2014

دانلود فیلم 3Days to Kill 2014

                                   3 Days to Kill 2014 دانلود فیلم 3Days to Kill 2014

نام: 3Days to Kill 2014

ژانر : اکشن ، درام ، جنایی

سال انتشار : 2014

کارگردان: McG

زمان : 113 دقیقه

کیفیت: 720p

حجم: 868 مگابایت

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: یک جاسوس بین المللی (کوین کاستنر) را روایت می کند که قصد دارد دست از کارهای خطرناک بردارد و با همسر و دخترش که مدتها از آنها جدا بوده روابط بهتری برقرار کند اما ابتدا باید آخرین ماموریت خود را به پایان برساند و…

دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازی های ماجراجویی در تاریخ بازی های رایانه ای می باشد. این بازی از سری بازی هایی می باشد که برای کنسول های میکرو، سگا، نینتندو ۶۴ عرضه شده است و در این نسخه نیز همان حال و هوای سری های پیشین نگاه داشته شده و موسیقی متن گذشته نیز یادآور آن می تواند باشد. به نقش خود به عنوان هسته ی راهبری اعتماد کنید و همراه سایر دوستان خود به قلعه ای که زندگی در آن جریان دارد بروید تا بتوانید بر شیطانی که در آن جا حاکم است پیروز شوید. حال پس از گذشت ۳۰ سال از نسخه اول این بازی که ریلیز شده است، دوباره سازندگان بازی دست به کار شده اند و تمامی صحنه های بازی را دوباره طراحی کرده اند تا گرافیکی مطلوب و درخور بازی های امروزی را داشته باشد.

Shadowgate 2014 PC-Repack-R.G.Mechanics

 

Shadowgate pc cover دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

والپیپر زنده Galaxy S4 Balloon HD 1.0 – اندروید

اگر دوست دارید Live Wallpaper اختصاصی گوشی Galaxy S4 را روی موبایل خودتون داشته باشید، این والپیپر را برای شما آماده کرده‌ایم. البته این نسخه از این تصویر، به‌صورت متحرک است و می‌توانید با داشتن آن از یک بالن زیبای متحرک در آسمان لذت ببرید. برای اجرای این والپیپر به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

galaxy s4 balloon hd android والپیپر زنده Galaxy S4 Balloon HD 1.0   اندروید

لایو والپیپر ساحل Beach Live Wallpaper 2.0.6 – اندروید

لایو والپیپر یک تصویر متحرک از ساحل است که می‌توانید به‌عنوان پشت‌صفحه گوشی اندرویدی خود انتخاب نمایید. از جمله افکت‌های موجود برای این برنامه، افکت باران، افکت‌های صوتی، پشت صفحه‌ی قابل شخصی‌سازی و قابلیت تکان دادن موبایل برای شدت گرفتن امواج است! برای فعال شدن باران، پس از فعال‌سازی آن در منوی اصلی کافیست با دوبار لمس کردن صفحه شاهد بارش باران باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

beach lwp android لایو والپیپر ساحل Beach Live Wallpaper 2.0.6   اندروید

دانلود لایو والپیپر تیتان Titanfall Live Wallpaper 1.0 – اندروید

حتما با سری بازی های سقوط تیتان آشنا هستید که در دسته بازی های نسل بعدی قرار داشت و گیم پلی سراسر آدرنالین و پر از دویدن و هیجان را در بر داشته است ، امروز دانلودها لایو والپیپر Titanfall Live Wallpaper 1.0 که نسخه ای کاملا متفاوت با همان جزئیات از بازی و گرافیکی بی نظیر را در قالب لایو والپیپر برای شما قرار داده تا نهایت استفاده ببرید. این لایو والپیپر محصول شرکت NVIDIA است و برای اندروید نسخه ۲.۲ و بالاتر طراحی شده.

 

Titanfall Live Wallpaper دانلود لایو والپیپر تیتان Titanfall Live Wallpaper 1.0 – اندروید

لایو والپیپر اقیانوس Ocean HD v1.8.1 – اندروید

در دنیای دریایی که متعلق به خودتان است شناور شوید، دنیایی که در دستگاه اندروید شما جریان دارد! زندگی در آبهای متلاطم و محیط های زیبایی دنیای زیر دریا را تجربه کنید !Ocean یک برنامه ی زیبا و ارامش بخش میباشد که به تازگی با کیفیت HD برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه میتوانید به زیر اقیانوس سفر کرده و علاوه بر ماهی ها و سایر ابزیان کشتی های غرق شده در اقیانوس را مشاهده و از انها لذت ببرید. در این والپیپر زنده ی جذاب محیط را بر اساس میل خود تنظیم کنید به طور مثال “Shark Pack” کوسه ی سفید، کوسه ی سرچکشی و قفس کوسه و غواص را در بر دارد. برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Ocean HD 1.8.1 لایو والپیپر اقیانوس Ocean HD v1.8.1 – اندروید

  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :51
  • بارديد ديروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل ديروز : 0
  • بازديد هفته : 51
  • بازديد ماه : 374
  • بازديد سال : 2014
  • بازديد کلي : 79346
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.