دانلود بازی Tuk Ruk برای PC
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .

 

ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-100. طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. مقاوم در برابر آب و ضربه. دارای کرنومتر و تاریخ شمار، همراه با 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت های جی شاک برای استفاده افراد پر تحرک طراحی شده است. ساعت هایی که می توانند در شرایط غیر عادی هم به راحتی کار کنند و مشکلی نداشته باشند. ساعت کاسیو جی شاک GA-100 یکی از شیک ترین و پر طرفدارترین ساعت های، سری جی شاک می باشد. این ساعت 2 زمانه بوده و دارای امکاناتی از قبیل تاریخ شمار، کرنومتر، چراغ شب نمای 7 رنگ می باشد و هم چنین تا 80% ضد آب بوده و در جعبه اورجینال فلزی و شکیل عرضه شده است.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

                                                                

49,000 تومان


دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

بازی Tuk Ruk یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Joint Custody توسعه و توسط Flying Interactive انتشار پیدا کرده است. این بازی دارای فضای ۲بعدی می باشد که اکشن و معمایی بوده و شما می توانید ۴شخصیت مختلف را برای بازی کردن انتخاب کنید. از مهارت های منحصر به فرد هر یک از این ۴شخصیت استفاده کنید، حیوانات نادانی با اسم ZOOKS را راهنمایی کنید تا در امان باشند و در جنگل به گشت و گذار بپردازید.

Tuk Ruk PC-HI2U

 

Tuk Ruk pc cover دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

با کارایی بالا و همچنین اجرای بسیار سریع زمانبندی اجرای برنامه ها را افزایش داده و امکان مشاهده محتوای غیر متنی در وب و ویندوز را فراهم می کند. این برنامه ها روی گوشی های تلفن همراه و همچنین سیستم عامل های مختلف نصب شده و قابلیت پشتیبانی از سیستم های ۶۴ بیتی را نیز فراهم کرده است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه فلش پلیر Adobe Flash Player را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Flash Player Cover%28Downloadha.com%29 دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

 

دانلود بازی Kholat برای PC

یک بازی ترسناک و داستان محور میباشد که توسط استودیوی مستقل IMGN.PRO ساخته شده است و از " حادثه گذرگاه Dyatlov " الهام گرفته است . Kholat توسط Unreal Engine 4 ساخته شده است. این بازی الهام گرفته از داستان واقعی ۹ دانشجوی روسیه ای که در شرایط غیر قابل توجیه در شمال کوهستان اورال در منطقه ای به نام Kholat Syakhl جان خود را از دست دادند . این بازی توسط Sean Bean بازیگر سرشناس انگلیسی روایت می شود.

Kholat PC-CODEX

 

Kholat pc cover small دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

این بازی یک رالی همراه با درگیری است، در طول مراحل بازی می توانید تمام رقیبان را با سلاح هایی که بر روی ماشین شما نصب گردیده، نابود سازید. بازی Carmageddon: Reincarnation هیچ قانونی ندارد و در طول مسابقه تنها می بایست از سد رقیبان گذشت. در این بازی ماشین ها قابلیت مجهز شدن به انواع سلاح ها مانند مته های سوراخ کننده، تیغه های برنده و انواع سلاح گرم را دارا می‌باشند. بازی Carmageddon یک ماشین جنگی همراه با صحنه های اکشن است، که طرفداران مخصوص خود را دارد.

Carmageddon Reincarnation PC-CODEX

|کرک فیکس بازی Crackfix-CODEX به پست اضافه شد|

 

Carmageddon Reincarnation pc cover small دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Wooden Floor برای PC

بازی کف پوش چوبی (به انگلیسی: Wooden Floor) یک بازی ترسناک می باشد که در خانه ای قدیمی اتفاق می افتد. رفتار خانه خیلی معمولی به نظر می رسد اما بعد از گذشت مدتی کوتاه از بازی، متوجه می شوید که شرایط اتاق های خانه تغییر می کند! مثلا اگر شما دری از درهای خانه را از پشت ببندید، ناگهان تمامی کمدهای آن اتاق به مکانی که معلوم نیست منتقل می شوند! در این خانه شما نمی توانید وقایع آن را پیش بینی کنید و باید راهی را برای رها شدن از کابوس هایی که در این خانه به اتفاق می افتد را کشف کنید! تنها چیزی که در این خانه اتفاق می افتد، وابسته به حرکات پاهای شما می باشد.

Wooden Floor PC-FASiSO

 

Wooden Floor pc cover دانلود بازی Wooden Floor برای PC

نرم افزار حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Max Uninstaller 3.0.0.1364

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. Max Uninstaller نرم افزار کاربردی برای جذف کامل نرم افزار های نصب شده است. با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.

 

Max Uninstaller 3.0.0.1364 نرم افزار حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Max Uninstaller 3.0.0.1364

دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازی های ماجراجویی در تاریخ بازی های رایانه ای می باشد. این بازی از سری بازی هایی می باشد که برای کنسول های میکرو، سگا، نینتندو ۶۴ عرضه شده است و در این نسخه نیز همان حال و هوای سری های پیشین نگاه داشته شده و موسیقی متن گذشته نیز یادآور آن می تواند باشد. به نقش خود به عنوان هسته ی راهبری اعتماد کنید و همراه سایر دوستان خود به قلعه ای که زندگی در آن جریان دارد بروید تا بتوانید بر شیطانی که در آن جا حاکم است پیروز شوید. حال پس از گذشت ۳۰ سال از نسخه اول این بازی که ریلیز شده است، دوباره سازندگان بازی دست به کار شده اند و تمامی صحنه های بازی را دوباره طراحی کرده اند تا گرافیکی مطلوب و درخور بازی های امروزی را داشته باشد.

Shadowgate 2014 PC-Repack-R.G.Mechanics

 

Shadowgate pc cover دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

دانلود بازی Carnage Racing برای PC

ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

Carnage Racing PC-ENiGMA

 

Carnage Racing pc cover دانلود بازی Carnage Racing برای PC

دانلود بازی Spintires برای PC

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

Spintires-CODEX

 

Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلود بازی Warehouse and Logistic Simulator برای PC

– آیا برای یک چالش جدید آماده هستید ؟ در این بازی شما هدایت ماشین های باربر Jungheinrich را برعهده خواهید داشت . فقط رانندگان حرفه ای می توانند بهترین امتیازها را کسب نمایند . اتمام مراحل با کمترین زمان بهترین امتیاز را برای شما به ارمغان خواهد آورد . این بازی به صورت کاملا ۳D طراحی شده است و احساس یک رانندگی واقعی را به بازیکن می دهد . محیط های متنوعی همچون انبارهای کالا ، مناطق ساخت و ساز و بندرهای ساحلی را در طی بازی مشاهده خواهید کرد .

Warehouse and Logistic Simulator 2014-iNLAWS

 

Warehouse and Logistic Simulator دانلود بازی Warehouse and Logistic Simulator برای PC

دانلود بازی Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 برای PC

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۲.۰.۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 PC-F4CG

 

angry birds rio cover دانلود بازی Rovio Angry Birds Rio v2.0.0 برای PC

تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

دانلود بازی PES 2010 با حجم 10 مگابایت

ازی ساکر ۲۰۱۰ – Pro Evolution Soccer 2010 فقط با حجم ۱۰ مگابایت

 

ماهها انتظار علاقمندان به بازی های رایانه ای به ویژه بازی فوتبال با انتشار نسخه جدید بازی طبیعی و زیبای فوتبال Pro Evolution Soccer که بی شک همگان را طی سالهای اخیر با عرضه بازیهای فوتبال فوق واقع گرایانه عاشق خود کرده است به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۰ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه منتشر شد !
نسخه ۲۰۱۰ گفته سازندگانش پیشرفته ترین، طبیعی ترین و راضی کننده ترین بازی فوتبال در سری بازی های محبوب PES است که تا به امروز ساخته شده است .این بازی سعی در آن داشته تا آنجا که می تواند فاصله میان فوتبال شبیه سازی رایانه ای با واقعیت را به حداقل برساند .
سازندگان این بازی در نسخه ۲۰۱۰ به تمامی گزارشات و درخواست هایی که بازیکنان و عاشقان این بازی فوتبال رایانه ای در طی یک سال گذشته برای بهبود بازی کرده اند توجه کرده و بعد وسیعی از تغییرات منحصر به فرد و بی نظیر را در نسخه جدید اعمال کرده اند .

 

Soccer 2010 - shop.3sotDownload.Com

 

Pro Evolution Soccer 2010 | Only 10 MB‌

 

گرافیک بی نظیر و زیبا و واقع گرایانه این نسخه یکی از ویژگی هاییست که در نگاه اول بازیکن را مجذوب خود می کند. با نگاهی به تصویر روبرو تفاوت گرافیک نسخه ۲۰۰۹ با ۲۰۱۰ از Pro Evolution Soccer را در یابید.
هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس دو کاپ معتبر EUFA و Champions League و حرکات تکنیکی جدید و حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است .

 

Changes Soccer 2010

 

سازنده : کمپانی Konami
ناشر : کمپانی Konami
تاریخ رسمی انتشار : Oct 23, 2009
وب سایت اختصاصی : Pro Evolution Soccer 2010
رده بندی ژانر : ورزشی، فوتبال
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Everyone – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی .
 

 

ویژگی های بازی Pro Evolution Soccer 2010:
- گرافیک بسیار عالی و زیبای این نسخه که به واقعیت بسیار نزدیک شده است .
- هوش مصنوعی فوق العاده پیشرفته بازی که در آن هم تیمی های شما بسیار هوشمندانه جاگیری و حرکت می کنند و حتی پس از جایگری مناسب دخواست توپ از شما می کنند !
- زوایا و حالت جدید دوربین در این نسخه که بسیار واقعی تر و مسلط تر بر بازیست .
- بازیکنان، تیم ها و استادیم های جدید و کاملا Licensed شده .
- ویژگی منحصر به فرد لیگ قهرمانان اروپا .
- شبیه سازی عالی جو استادیوم برای بازیکنان !
- شخصیت ها و بازی منحصر به فرد تعریف شده برای هر یک از بازیکنان !
- به کارگیری عالی استراتژی در بازی .
- قابلیت وارد کردن چهره شما در محیط بازی و ساخت شما به عنوان بازیکنان با استفاده از دوربین دیجیتال !
- پیشرفت های قابل توجه در کنترل توپ، پاس دادن و حرکات تیمی و عکس العمل های هم تیمی های شما!
و ….
تیم هایی که در این نسخه امتیازشان به طور کامل خریداری شده است
- وجود ۷۹ تیم ملی کشور ها از قاره های مختلف جهان که تیم آن برای اولین بار به بازی PES افزوده شده اند !
- لیسانس کامل ۲۲ تیم ملی به همراه بازیکنان .
-
لیگ های Ligue 1 Orange فرانسه، Eredivisie هلند و Series A ایتالیا امتیازشان به طور کامل با تیم های باشگاهیشان خریداری شده است .
- دو لیگ Premier League کشور انگلستان و اسپانیا La Liga اسپانیا به ترتیب دارای ۲ کلوپ و ۷ کلوپ کاملا Licensed شده اند.
- در مجموع ۴۵ تیم باشگاهی به صورت کاملا Licensed در این نسخه می باشند به علاوه حق امتیاز UEFA Champions League !
- این نسخه دارای ۲۱ ورزشگاه می باشند ۱۶ عدد آنها از جمله ویمبلی کاملا حقیقی و واقعی طراحی شده اند و ۵ عدد نیز غیر واقعی اند .

 

دانلود بازی Call Of Duty 1

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

بازی Call Of Duty 1 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. به همین دلیل صمیم گرفتیم نسخه اول از سری بازی Call Of Duty یا ندای وظیفه را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . این شماره و عنوان آغازگر سری محبوب و قدرتمند بازی Call Of Duty 1 است که جزو پرفروشترین عناوین اکشن محسوب می شود .

بازی Call Of Duty 1  وقایع جنگ جهانی دوم را روایت می کند تا حد زیادی از بازی مدال از افتخار الهام گرفته است اما پس از مدتی کمپانی قدرتمند Activision با نوآوری بسیار سری Call Of Duty را تبدیل به یکی از مهمترین و پرطرفدارترین بازیهای اکشن کرد .

بازی Call Of Duty 1 نسبت به زمان انتشار خود از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بود و توانست با روایت و صحنه سازی مناسب از جنگ جهانی دوم به خوبی جای خود را میان بازی های هم سبک خود باز کند . اگر از علاقمندان به سری بازیهای ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call Of Duty 1 نسخه کم حجم را  با لینک مستقیم از دانلود کده از دست ندهید .

دانلود بازی Call Of Duty 2

ندای وظیفه 2 | Call Of Duty 2

 

توضیحات بازی : ندای وظیفه ۲ ( به انگلیسی Call of Duty 2 ) عنوان دومین قسمت از سری اصلی ندای وظیفه می باشد . این بازی تیراندازی اول شخص که درباره وقایع جنگ جهانی دوم ساخته شده است ، امتیازات بالایی را از سایت های مهم و معتبر بازی کسب کرد . از ندای وظیفه ۲ به عنوان یکی از برترین عناوین بازی در ارتباط با جنگ جهانی دوم یاد می شود.

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Call of Duty 2 که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Activision برای PC منتشر شد ، حتما شما هم با سری بازی های بسیار مهیج و جذاب ندای وطیفه آشنا هستید چند روز پیش نسخه اول این بازی را برای شما قرار دادیم وامروز نسخه دوم این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم ، این نسخه از ندای وظیفه را می توان شروع یک گام موثر و معرفی ندای وظیفه به تمام جهانیان دانست. نسخه دوم این بازی با تحولات و تغییرات بسیار زیادی همراه شد که گیمرهای بسیار زیادی را بر روی صندلی کامپیوتر خود میخکوب کرد و با فروش بسیار بالایی که داشت زمینه ساز انتشار شماره های بعدی شد ، در ندای وظیفه ۲ شما با چند کاراکتر مختلف بازی خواهید کرد ، آن ها دفترچه ای دارند که خاطرات روزانه خود را در آن می نویسند که شما می توانید آن را در بین مراحل بخوانید که این کار گیمر را بسیار تحت تاثر قرار خواهد داد ، بازی دارای نقاط قوت بسیار زیادی است که از مهمترین آن ها می توان به گرافیک فوق العاده و تحسین بر انگیز و همچنین صداگذاری بی نظیر آن اشاره کرد که به هیجان بازی بسیار کمک کرده است ، پس اگر تا به حال تجربه ی بازی این نسخه ی ندای وظیفه را نداشته اید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این بازی زیبا را دانلود کنید.

دانلود بازی Sacred 3 برای PC

عنوان Sacred 3 یک بازی در سبک RPG است که توسط شرکت Keen Games از سال ۲۰۰۹ در حال ساخت که درساخت آن تاخیر ایجاد شد و به امسال موکول شد.در بازی حالت های مختلفی وجود دارد،از جمله حالت دونفره و چندنفره و آنلاین.همچنین امکانات ارتقا در سلاح ها و مهارت ها هم وجود دارد. این بازی زیبای نقش آفرینی اکشن با یک فیلم نامه غنی که در یک محیط و دنیای بی نهایت وسیع در حال وقوع است توانسته به یکی از عظیم ترین بازی های رایانه ای مبدل شود. گرافیک خوب بازی در کنار آبجکت های بی نهایت متعدد موجود در بازی و وجود مراحل بسیار و متعدد این بازی را به یک بازی بزرگ نقش آفرینی چه در حالت بازی انفرادی و چه بازی چند نفره تبدیل می کند . کارکتر های کامل قابل تغییر و ویرایش، محیطی بسیار وسیع، اکشن مهیج و محیط وسیع و نامتناهی بازی همه و همه بازی Sacred 3 را برای علاقمندان این ژانر بسیار لذت بخش می کنند.

 

Sacred 3-RELOADED

|پک DLCهای بازی Sacred 3 DLC Pack Addon-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Sacred 3 PC دانلود بازی Sacred 3 برای PC

دانلود افزونه ی World Challenge برای بازی Pro Evolution Soccer 2014

برای برترین دست آورد فوتبال تلاش کنید! تیم ملی خود و یا بازیکن محبوب خود را در افزونه ی جدید بازی PES 2014 با نام رقابت جهانی یاری نمایید تا به این هدف بزرگ برسد. شما می توانید به عنوان مربی و یا به عنوان یک بازیکن وارد این مرحله از بازی بشوید. به عنوان مربی وارد شوید و تیم خود را با استفاده از منوهای جدیدی که در این نسخه از بازی قرار داده شده است از مرحله رده بندی مدیریت کنید. هم چنین می توانید به عنوان بازیکنی به مرحله ی اسطوره شدن برسید و سفر خویش را در راه برترین شدن در جهان انجام دهید. افزونه ی World Challenge همراه با تیم رسمی برزیل عرضه می شود که حال و هوای جدیدی را به بازی می دهد. در این نسخه از بازی، که همراه با نسخه اصلی بازی می باشد، شما هم می توانید بخش World Challenge را انجام دهید و هم اینکه مثل قدیم به بازی کردن بازی اصلی PES 2014 به همراه آخرین آپدیت ها بپردازید.

Pro Evolution Soccer 2014 World Challenge PC-SKIDROW

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

pes14 pc cover دانلود افزونه ی World Challenge برای بازی Pro Evolution Soccer 2014

دانلود بازی ورزشی بوکس Real Boxing

برای شما رینگ های بوکس را به ارمغان می آورد . این بازی که بر اساس حرکات واقعی ورزشکاران این رشته طراحی شده است که در آن می توانید با مشت زنی به حریف خود ، امتیاز کسب نمایید . با بیش از ۲۰ حریف مختلف در سطح های متنوع می توانید به صورت دونفره یا آنلاین به رقابت بپردازید . این بازی در ابتدا برای گوشی های هوشمند عرضه شده بود که نسخه ی کامپیوتر آن نیز پس از درخواست متعدد هواداران ، منتشر شد . به لطف موتور Unreal Engine و گرافیک ۳D بازی ، چهره ها و حرکات ورزشکاران به خوبی طراحی شده اند . این قابلیت را در بازی خواهید داشت تا بوکسر خود را شخصی سازی کنید و لباس ها ، شلوار ، خالکوبی ها ، مدل مو ، رنگ پوست و سایر بخش های آن را مطابق با سلیقه ی خود انتخاب نمایید . بازی در شهرهای مختلف مثل لاس وگاس ، میدان سرخ مسکو، رم و نیویورک برگزار خواهد شد . در ادامه می توانید نسخه کرک شده ی CODX این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Real Boxing-CODEX | 1.2 GB

 

Real Boxing PC Cover دانلود بازی ورزشی بوکس Real Boxing

دانلود بازی Trials Fusion Riders of the Rustlands برای PC

شرکت یوبی سافت و استدیو RedLynx عنوان جدیدی از سری Trials را معرفی کردند. عنوان Trials Fusion در راه PS4,Xbox One خواهد بود و از جزئیات نسل بعدی متعددی بهره خواهد برد، افکت ها و بافت ها پیشرفت قابل توجه ای دارند. این نسخه بسیاری از فرمول های موفق نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد و علاوه بر آن سیستم های جدیدی مبتنی بر فیزیک و خصوصیات اجتماعی مختلف وجود خواهند داشت. این برای اولین باری است که یوبی سافت این سری را بر روی تلفن های همراه خواهد آورد و شما قادر خواهید بود در هرجا که بخواهید این بازی را بر روی موبایلتان تجربه کنید. این بازی را می توان به عنوان ۵مین عنوان از سری بازی های Trials دانست. در این بازی از طراحی بسیار قوی فیزیک بازی و محیط بازی استفاده شده است و گیمرها با درنوردیدن موانع و پریدن از روی آن ها تجربه ای دلنشین را به همراه خواهند داشت. اولین DLC برای این بازی که به محبوبیت خوبی رسیده است، با نام Riders of the Rustlands منتشر شده که دارای مراحل جدید، مسابقات تازه و بخش ویرایش اشیاء در مسیر مسابقه را دارا می باشد. کمپانی یوبی سافت قرار گذاشته که ۵ پکیج دیگر نیز برای این بازی عرضه کند. بازی نیز به آخرین نسخه خود آپدیت شده و به دلیل آپدیت شدن تقریبا تمامی فایل های اجرایی بازی، تیم کرک کننده تصمیم بر آن گرفت که یک نسخه مجزا از بازی را عرضه کند. شما می توانید با مراجعه به ادامه مطلب این DLC جذاب را به همراه بازی آپدیت شده به آخرین نسخه خود از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Trials Fusion Riders of the Rustlands PC-SKIDROW

 

Trials Fusion Riders of the Rustland pc cover دانلود بازی Trials Fusion Riders of the Rustlands برای PC

دانلود بازی FX Football برای PC

بازی جدید FX Football با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست!

FX Football PC-HI2U

 

FX Football pc cover دانلود بازی FX Football برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Season Two Episode 5 برای PC

– این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 5 PC-CODEX

Episode 5 Only added!

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season Two Episode 5 برای PC

دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

Metro: Last Light Redux PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با نام Metro Redux Bundle به پست اضافه شد|

 

Metro Last Light Redux pc cover small دانلود بازی Metro Last Light Redux برای PC

دانلود بازی Death and Betrayal in Romania برای PC

تراژدی نویسنده ی معروف، دانا کرینگ استون را در بر گرفته است! وی در حالی که می خواهد سفری به رومانی برای جشن امضای کتابش داشته باشد، در تپه ای سرد گیر افتاده و در یک قلعه ی قدیمی اسیر شده است. راه های پنهان را در این قلعه ی کهنه پیدا کنید که این راه ها در دیوارهای قلعه قرار دارند تا بتوانید آزاد شوید و از دست ارواحی که قصد زندانی کردن شما را دارند رهایی یابید. سرنخ هایی را که در سیاه چاله های خاک اندود دفن شده پیدا کنید و ماجرای بیرحمانه ی نبرد بین عشق و خیانت را برملا سازید.

Death and Betrayal in Romania A Dana Knightstone Novel Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

Death and Betrayal in Romania cover دانلود بازی Death and Betrayal in Romania برای PC

 

دانلود بازی Ukrainian Ninja برای PC

بازی نینجای اوکراینی (به انگلیسی: Ukrainian Ninja) یک بازی اکشن برای پلتفرم ویندوز می باشد که پلتفرم بازی های کلاسیک را با گیم پلی و گرافیک های مدرن تلفیق کرده است. جنگجویان نینجا زمین را برای برقراری عدالت به نبرد دعوت می کنند. در این بازی شما فرا می گیرید که چگونه پرش های نینجایی کنید، دیدگاه گسترده ای داشته باشید و مانند یک نینجا نبرد کنید. در این بازی شما به ۳دنیای مختلف سفر خواهید کرد و با دشمنان به هم زننده ی عدالت در جهان به نبرد می پردازید، آن ها را نابود می کنید و مرز و بوم یگانگی را به جهان بازخواهید گرداند.

Ukrainian Ninja PC-OUTLAWS

 

Ukrainian Ninja pc cover small دانلود بازی Ukrainian Ninja برای PC

دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

اجرای بازی های PS2 در کامپیوتر با Playstation 2 Emulator
Play Station 2 پلی استیشن 2

Playstation 2 Emulator نام نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید بازی های پلی استیشن ۲ را به سادگی و بدون هیچ گونه مشکلی در کامپیوتر خود اجرا نمایید .

دانلود Portable Counter Strike 1.6 با لینک مستقیم

حتما شما هم با بازی Counter Strike آشنایی دارید و تا به حال از آن لذت برده اید . این بازی به خاطر برخی از ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند . ویژگی هایی نظیر گرافیک خوب ، سرعت بالا و قابلیت بازی کردن به طور گروهی از خصوصیات Counter Strike به شمار می آورد .

Counter Strike کانتر

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

حجم نسخه پرتابل در حد محسوسی کاهش یافته است و می توانید به سادگی آن را بر روی هر گونه Flash Memory کپی نمایید .

دانلود Need For Speed Most Wanted ویرایش جدید

Need For Speed نام سری بازی های ماشینی محصول شرکت EA می باشد که چندین سال متوالی است با ساخت نسخه های جدید ، طرفداران پروپا قرصی پیدا کرده است که البته بیشتر کاربران ظهور واقعی آن را underground 2 می دانند . با استقبال خوبی از که از نسخه ۸ این بازی صورت گرفت ، زمینه برای ساخت یک بازی بهتر با جلوه های حیرت انگیز مهیا شد . Most Wanted یا همان نید فور اسپید ۹ یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند . شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد . اگر نسخه های بعدی این سری از بازی ها مانند Pro Street ، Under Cover و Shift را اجرا کرده باشید حتما متوجه تفاوت های بسیاری در آنها شده اید که با به معرفی هر یک علاقه تان به Most Wanted را بیش از پیش کرده است . از این رو برای بازگرداندن شما به گذشته و تجربه مجدد یک شاهکار ، ویرایش جدیدی از این بازی را برایتان آماده کرده ایم . تغییراتی که در این ویرایش انجام گرفته است بیشتر مربوط به محیط بازی می باشد به طوری که تکسچر محیط کاملا تغییر پیدا کرده و شناسایی آن از نسخه قدیمی مشکل گردیده است . تغییر ظاهر ماشین BMW M3 GTR و افزودن یک مود با نام pLan client که امکان بازی کردن تحت شبکه به صورت رایگان را در اختیارتان قرار می دهد از دیگر قابلیت های اضافه شده به این ویرایش می باشد . این بازی با لینک مستقیم بر روی سرور قدرتمند دانلود کده قرار داشته که می توانید با سرعت بالا و به طور رایگان آن را دانلود کنید . برای دیدن عکس های محیط بازی به ادامه مطلب بروید .

سیستم مورد نیاز :
سیستم عامل : WindowsXP ، Vista  و۷even
پردازشگر : Pentium IV 1.5GHz / Athlon XP 2.2GHz
مموری : حداقل ۲۵۶ مگابایت ( ۵۱۲ مگابایت پیشنهاد می شود )
کارت گرافیک : حداقل ۱۲۸ مگابایت ( ۲۵۶ مگابایت پیشنهاد می شود )
فضای مورد نیاز  : ۴ گیگابایت

دانلود بازی Pepsiman برای کامپیوتر با حجم ۱۰ مگابایت

پس از اینکه با قرار دادن بازی های قدیمی نظیر Mostwanted و GTA4 شاهد استقبال بی نظیر کاربران بودیم تصمیم گرفتیم تا از این پس بازی های قدیمی که خاطرات بسیاری را برای همه ی ما به جای گذاشته اند به طور مجدد منتشر کنیم . Pepsiman یکی از بازیهای بسیار جذابی می باشد که برای Play Station طراحی گردیده که در آن شما به عنوان پپسی من ، می بایست مراحل مختلفی را که در پیش رو دارید با موفقیت به پایان رسانیده و رکورد های خوبی را از خود بر جای بگذارید . با توجه به اینکه این بازی برای پلی استیشن طراحی شده است با انجام تغییراتی ، آن را برای استفاده در کامپیوتر آماده نموده ایم و با استفاده از کیبورد کامپیوتر می توانید بازی را کنترل کنید . این نسخه به صورت پرتابل بوده نیازی به نصب ندارد .

بازی هرکول برای کامپیوتر

hercules game

پس از آنکه بازی های قدیمی را در دانلود کده برای دانلود کاربران گرامی قرار دادیم و مورد توجه بسیاری قرار گرفت ، امروز یکی دیگر از بازی های بسیار زیبا ، جذاب و خاطره انگیزی که چندین سال پیش افراد زیادی را به خود مشغول کرده بود برای دریافت رایگان قرار داده ایم . هرکول نام این بازی هیجان انگیز و همچنین شخصیتی است که شما آن را به سوی از بین بردن اهریمن ها و افراد خبیث پیش ببرید و هر مرحله با نابود سازی غول هایش با امتیازهای حد اکثری به پایان برسانید . از آنجا که اکثر کاربران با این بازی آشنایی کامل را دارند از توضیحات بیشتر فاکتور گرفته و شما را به لذت تجربه ی دوباره ی آن دعوت می کنیم .

 

رالی با نمایی نوRealRacing Game

RealRacing Game

ماشین سواری یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتر به شمار می رود که وجود نسخه های مختلف را در این عرصه دلیلی بر این مدعا هستند . اما امروز یک بازی اتومبیل رانی مسابقه ای فراهم نموده ایم که با سایر گونه های مشابه خود دارای تفاوتی بوده و آن هم زاویه ی دید دوربین و شیوه ی نمایش می باشد .

در این بازی که RealRacing Game نام دارد شما مسیر مسابقه و اتومبیل ها را از بالا خواهید و برای هدایت ماشین خود می بایست گاهی از پشت و گاهی از رو به روی آن فرمان را برچخانید که نیازمند دقت بالایی است . دو نوع مسابقه در این بازی گنجانده شده است که شامل تک مرحله ای و تورنومنت می شود که با بردن شدن مراحل مختلف می توانید از ماشین های بهتر و سریع تر استفاده نمایید . با توجه به حجم کم این گیم تجربه حداقل یکباره ی آن را به شما پیشنهاد می کنیم .

دانلود رایگان Bulletstorm 2011 – نسخه فشرده

Bulletstorm

لینک های یک گیگابایتی
بدون نیاز به کرک

Bulletstorm نام یک بازی اکشن بسیار زیبا که توسط شرکت های People Can Fly و Epic Games طراحی گردیده و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ منتشر یافته است . این بازی که انجام آن به صورت اول شخص می باشد از گرافیک فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و داستان آن در زمان آینده و در مدینه فاضله ، جایی که نیروهای حافظ صلح به دنبال متوقف کردن جنگ های داخلی هستند ، اتفاق می افتد . شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند . در مراحل مختلف دوستانتان شما را همراهی می کنند تا در از بین بردن افراد شرور یاری تان نمایند . یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstorm امکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . وجود چنین امکانی حس حضور واقعی در بازی را بیش از پیش القا می کند . سلاح های متفاوت و مدرن نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی بوده که هر یک در جایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند و گاه هم می بایست بر فراز سفینه های فضایی و در جنگ های هوایی اقدام به تیراندازی به دشمنان خود نمایید . پنج سطح دشواری برای بازیکن قرار داده شده است که می توانید با انتخاب سطوح بالاتر بر هیجان بی وصف بازی بیافزایید .

حجم واقعی این بازی در نوع اولیه خود بیش از ۷ گیگابایت می باشد اما نسخه ای که برای کاربرن دانلود کده فراهم نموده ایم تنها با حجم ۳ گیگابایت و بدون هیچ گونه حذف از محتویات نظیر صدا ها یا فیلم ها می باشد و تنها دلیل این کاهش محسوس استفاده از تکنولوژی های پیشرفته است . همچنین همانگونه که در ابتدا گفته شد این ورژن هیچ گونه نیازی به کرک کردن نداشته و کافیست تا پس از نصب روی آیکون بازی کلیک کرده و آن را اجرا نمایید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
ویندوز اکس پی ، ویستا یا سون
– ۲ گیگابایت رم
– کارت گرافیک ۲۵۶ ، DirectX 10
– فضای خالی ۹ گیگابایت برای نصب

دانلود بازی STCC The Game 2|2011

STCC The Game 2

STCC The Game 2 نام یک بازی اتومبیل رانی است که بر اساس مسابقات قهرمانی ۲۰۱۰ سوئد طراحی گردیده است . نسخه شماره ۲ این بازی که هم اکنون در دانلود کده فراهم آورده ایم به دنبال موفقیت چشم گیر ورژن قبلی با نام STCC طراحی گردیده است . گیمر در این بازی ابتدا با انتخاب ملیت خود و سپس یک شخصیت قهرمانی پا به عرصه مسابقات گذاشته و به سوی کسب رتبه اول در تونومنت ها و کاپ های مختلف می رود . نکته جالب توجه در STCC The Game 2 گنجانده شدن اتومبیل های فرمول ۱ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در کنار مسابقات معمولی ، رانندگی با این اتومبیل ها را نیز تجربه کنید . تعداد اتومبیل های موجود در این بازی به عدد ۲۹ رسیده که در ۱۱ کلاس مختلف انتظار شما را می کشند . از جمله قابلیت های جدید در STCC امکان انجام بازی به صورت مولتی پلیر تا ۲۵ نفر می باشد که می تواند تجربه یک رالی واقعی را برایتان به ارمغان آورد .

دانلود بازی Operation Flashpoint: Red River ( نسخه فشرده )

Operation Flashpoint: Red River
لینک های ۴۵۰ مگابایتی +‌امکان خرید پستی

 

Operation Flashpoint: Red River یک بازی اکشن اول شخص می باشد که در آن جنگی خیالی بین نیروهای ایالات متحده آمریکا و نیروهای آزادی خواه چین با کشور تاجیکستان در می گیرد که تمرکز اصلی آن بر روی رود سرخ می باشد . شما در این بازی نقش فرمانده یک گروه چهار نفره ( خودتان و ۳ سرباز ) را داشته که می بایست با هدایت سربازانتان اهداف از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سرگذاشته و نیروهای تاجیک را از بین ببرید . این ورژن که از هوش مصنوعی قدرتمندی برخوردار است را می توان نوعی شبیه ساز جنگی نیز تلقی کرد چرا که داستان و ریتم بازی شباهت بسیاری با جنگ های واقعی دارد . به طور مثال شما در ابتدای بازی با سربازان خود آشنا گشته و پس از انجام برخی تمرینات همراه با آنان سوار یک خودرو نفربر شده و پس از طی مسیری نسبتا طولانی به محل استقرار نیروهای دشمن می رسید . دیگر نکته ای که این بازی را به یک شبیه ساز تبدیل نموده است امکان کشته شدن سریع شما توسط نیروهای دشمن بوده و دلیل آن نیز عدم استفاده از سطح سلامت برای هر بازیکن ( به طور مثال با هر بار اصابت تیر به شما مقداری از سلامتی خود را از دست بدهید تا زمانی که به صفر برسد ) همانند سایر بازی های مشابه می باشد .

 

به گمان نگارنده این بازی که در آن مشاهدات زیادی از ضد ایرانی بودن نیز به چشم می خورد در راستای اهداف و سیاست های جنگ طلبانه آمریکا طراحی و منتشر گردیده است تا همراه با سایر بازی های مشابه – چه آنانکه منتشر شده اند و چه آنهایی که در نوبت انتشار قرار دارند – اقدام به آماده سازی ذهنی برای جوانان آمریکایی به منظور حمله واقعی به کشور های منطقه باشد . از این رو دانلود کده تنها با هدف آشنا سازی جوانان ایرانی با نقشه های اینچنینی اقدام به انتشار این بازی نموده و امید است که سوای بر دید سرگرمی و وسیله ای برای گذران اوقات فراغت ، به وجود آورنده ی نگاهی عمیق بین کاربران بر مسائل در حال اتفاق نیز باشد .

دانلود بازی DiRT 3 ( نسخه فشرده )

DiRT-3

لینک های یک گیگابایتی بدون نیاز به کرک

DiRT 3 نام یک بازی اتومبیل رانی در ژانر رالی می باشد که در پی کسب موفقیت های بسیار چشمگیر در دو شماره ی قبلی خود که همان DiRT 1 و DiRT 2 بودند پا به عرصه وجود نهاد . اگر تا کنون مسابقات هیجان انگیز رالی را تنها از پشت تلویزیون به نظار نشسته اید ، اکنون وقت آن رسیده است تا کمربند خود را بسته و سوار بر اتومبیل خود به انجام این مسابقات مشغول شوید . DiRT 3 را که با جرات می توان زیباترین بازی ساخته شده در ژانر رالی دانست گرافیک آن چنان بالایی را به نمایش در می آورد که احساس واقعی بودن بازی را در تک تک لحظات به شما می دهد . خود را درون جاده ای فرض کنید پر پیچ و خم که می بایست نه تنها با حفظ سرعت از رقبیبان پیش بگیرید بلکه با به نمایش در آوردن عکس العمل مناسب هنگام رسیدن به موانعی نظیر پیچ های خطرناک از پیش افتادن خود و تیمتان جلوگیری کنید .

نسخه ی پیش رو که در دانلود کده فراهم نموده ایم به صورت کاملا فشرده و کم شدن حجم آن به اندازه ی بیش از نیمی از حجم واقعی ، این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا بتوانند از زیبایی های این بازی و هیجان آن لذت ببرند .

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرا :
سی پی یو : ۲٫۸ گیگاهرتز
رم : ۲ گیگابایت
کارت گرافیک : ۲۵۶ مگابایت حافظه از سری های ۸۰۰۰ گرافیک های Nvidia GeForce یا ۲۰۰۰ ATI Radeon HD
فضای خالی برای نصب : ۱۵ گیگابایت

دانلود رایگان بازی Deus Ex: Human Revolution

Deus Ex: Human Revolution یک بازی اکشن اول شخص بوده که به صورت داستانی و با گرافیکی فوق العاده طراحی شده است که در آن می بایست نقش آدام جنسن ، شخصیت اصلی بازی را بر عهده بگیرید . در این بازی که تلفیقی است از راز ، جنایت و تیراندازی بدون این که بدانید در قدم بعدی قرار است چه انجام بدهید ، پیشروی غیر ممکن خواهد بود . این بازی همچنان ارزش های Deus Ex اول را مد نظر دارد و به آن پایپند است . در مرحله نخست  آدام جنسن (Adam Jensen) شخصیت اول بازی را می بینیم که در ایستگاه پلیس شهر دیترویت روی مغز اجساد کار می کند . جنسن یک کاراگاه خصوصی می باشد که در کار خود خیلی خبره است. در ابتدای بازی ، همان هنگام که شما در مرکز پژوهشی و صنعتی در حال بازدید و گفت و گو با رییس خود هستید ، تروریست ها به کارخانه  حمله می کنند و رئیس شما بر این عقیده است که یکی از اجساد داخل سردخانه یک جاسوس بوده و وظیفه ی شما کمک به او برای یافتن فرد نفوذی است . به ایستگاه پلیس وارد می شویم و …  .

نسخه ی پیش رو که به صورت فشرده می باشد بدون حذف بخش یا بخش هایی از بازی صورت گرفته که می توانید با خیال آسوده آن را از دانلود کده ، دانلود نموده و لذت ببرید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
ویندوز اکس پی ( سرویس پک ۳ ) / ویستا ( سرویس پک ۱ ) / سون
پردازشگر AMD Phenom II X4 or Intel Core 2 Quad
حافظه رم : ۲ گیگابایت
دایرکت ایکس ۹

 

رانندگی با طعم ماشین های سنگینTrucks and Trailers 2011

Trucks-and-Trailers

رانندگی با ماشین های سنگین یکی از بازی های جذاب کامپیوتری است که طرفداران خاص خود را داشته و پشتوانه همین کاربران تا کنون بازی های مختلفی در این زمینه طراحی و منتشر شده اند . بازی Trucks and Trailers که برای این پست دانلود کده قرار داده ایم نیز یکی از این دسته از بازی ها بوده و با شبیه سازی کردن محیط تریلر و کامیون ها به شما امکان تست مهارت رانندگی در فضای مجازی را خواهد داد . در این بازی به شما سفارش های مختلفی داده می شود که برای هر یک می بایست در ابتدا به بارگیری رفته و سپس کانتینرها را به محل های گفته شده حمل کنید . این بازی که با توجه به حجم نسبتا پایین خود از گرافیک بالایی بر خوردار است از ۵۰ مرحله مختلف تشکیل شده است که هریک جذابیت و سختی هایی دارد .
نسخه پیش رو که توسط تیم SKIDROW کرک شده به صورت ریپ شده با کیفیت ویدیو و صدای ۱۰۰ درصد نیز می باشد .

 

حداقل سیستم مورد نیاز

- Operating system: Microsoft Windows XP / Windows Vista / Windows 7even
– Processor: Intel Pentium 4 2.2 GHz or equivalent AMD Athlon 64 2200 +
– Memory: 1 GB (Windows XP) / 2GB (Windows Vista / 7)
-Graphics Card: 3D-graphics adapter with 256 MB memory, compatible withDirectX 9.0 and supports Pixel Shader 3.0 (Nvidia GeForce 7800 GS /ATI Radeon X1800 or better)
– Sound: Sound card compatible with DirectX 9.0c
– Free hard drive space: 500 MB
– Additional software: DirectX 9.0c
– Controls: A keyboard and mouse

بازی پرندگان خشمگین Angry Birds v2.0.0

Angry Birds v2

پرندگان خشمگین نام بازی جذابی است که امروزه در همه جا او را می بینیم . گوشی های موبایل ، کامپیوتر و حتی مرورگر گوگل کروم !
این بازی که بر پایه برخی از قوانین فیزیکی طراحی شده است داستان چند پرنده است که در پی از بین بردن دشمنان خود که گاهی خوک ها  و گاهی میمون ها هستند ، می باشند . نسخه شماره ۲ این بازی به تازگی منتشر شده است که مراحل جدید در آن گنجانده شده است که می تواند خبر خوشی برای طرفداران و علاقه مندان Angry Birds باشد .

دانلود بازی جذاب جی تی ای GTA 5 San Andreas با لینک مستقیم

یا همان GTA 5 از معروف ترین بازی های دهه اخیر است.  این بازی در سبک اول شخص بوده و دارای گرافیک مناسب و قابلیت ها و آزادی های فراوان است . به طوری که هرگز از این بازی خسته نمیشوید . با اینکه ورژن های بعد این بازی مثل GTA IV هم منتشر شده اند اما خیلی ها هنوز GTA 5 را ترجیه میدهند . شما در این بازی در نقش Carl Johnson قرار میگیرید که تو بازی با نام CJ شناخته میشه .

سی جی پس از مدتها به محله و شهر خود بازگشته و در بدو ورود تمام پول های خود را از دست میدهد و مشاهده میکند خانواده اش در حال از هم پاچیدن است . شما میتوانید ماموریت های مختلفی را در بازی انجام دهید و یا به طور آزادانه در شهر ها بگردید و به انجام کارهای مختلف بپردازید . نکته مهم درباره این بازی این است که سیستم عامل بالایی نمیخواهد و در اکثر سیستم های امروزی قابل اجراست .

 

دانلود بازی GTA 5 با لینک مستقیم

تعداد صفحات : 4

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :56
  • بارديد ديروز : 0
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل ديروز : 0
  • بازديد هفته : 56
  • بازديد ماه : 379
  • بازديد سال : 2019
  • بازديد کلي : 79351
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.