نرم افزار مدیریت ایمیل FossaMail 24.6.0
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .

 

ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-100. طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. مقاوم در برابر آب و ضربه. دارای کرنومتر و تاریخ شمار، همراه با 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت های جی شاک برای استفاده افراد پر تحرک طراحی شده است. ساعت هایی که می توانند در شرایط غیر عادی هم به راحتی کار کنند و مشکلی نداشته باشند. ساعت کاسیو جی شاک GA-100 یکی از شیک ترین و پر طرفدارترین ساعت های، سری جی شاک می باشد. این ساعت 2 زمانه بوده و دارای امکاناتی از قبیل تاریخ شمار، کرنومتر، چراغ شب نمای 7 رنگ می باشد و هم چنین تا 80% ضد آب بوده و در جعبه اورجینال فلزی و شکیل عرضه شده است.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

                                                                

49,000 تومان


نرم افزار مدیریت ایمیل FossaMail 24.6.0

نرم افزاری سورس باز و رایگان برای سیستم عامل ویندوز میباشد که به کمک آن میتوانید ایمیل خود را با امکانات کامل مدیریت نمائید .شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی ایمیل های ارسالی و دریافتی را مدیریت کرده و توسط این نرم افزار خیلی سریع ایمیل های رسیده را مشاهده کرده و به آسانی ایمیل های جدید ارسال کنید. این نرم افزار بر اساس نرم افزار Mozilla Thunderbird ساخته شده است و در حقیقت نسخه بهینه شده این نرم افزار می باشد. توانایی برقراری چت، قابلیت خواندن فید سایت ها، قابلیت ایجاد فیلتر برای ایمیل ها و غیره نیز از دیگر ویژگی های این برنامه میباشد. تنها عیب این نرم افزار عدم نصب این ابزار روی ویندوز XP می باشد.

 

FossaMail 24.6.0 نرم افزار مدیریت ایمیل FossaMail 24.6.0

جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

نرم افزار مرورگر جایگزین اکسپلورر XYplorer 14.20.0300

در واقع یک نرم افزار مرورگر سیستم و یک جایگزین کامل برای اکسپلورر ویندوز می باشد که با داشتن امکانات گسترده و حرفه ای تر بیشتر نیاز ها و انتظارات شما را رفع می کند. لازم است که بدانید اکسپلورر قلب ویندوز شماست. این نرم افزار قابلیت نشان دادن زمان ساخته شدن، آخرین زمان دسترسی و لیست کامل مشخصه ها را دارد. این نرم افزار انجام کارهای روزانه با ویندوز را برایتان جذاب می کند. این نرم افزار قابلیت های جالب و کاربردی ای چون کار پنجره ها در تب های مختلف (مانند مرورگر اینترنت)، موتور جستجوی قدرتمند و پر سرعت فایل ها، مشاهده سریع عکس ها و فایل های صوتی و تصویری، دسته بندی فولدرها با دادن افکت های متنوع به آن ها و … را به ویندوز شما اضافه می کند.

 

XYplorer 14.20.0300 نرم افزار مرورگر جایگزین اکسپلورر XYplorer 14.20.0300

نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 23.0.1522.60 Final

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera.Cover نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 23.0.1522.60 Final

مسنجر لاین برای ویندوز LINE 3.7.3.82

یکی از جالب ترین و محبوب ترین مسنجرهای آندروید بوده است که  نسخه ویندوز آن در دسترس کاربران قرارگرفته است.نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است . مشخصه نرم افزار LINE شکلک های گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد.

 

LINE  مسنجر لاین برای ویندوز LINE 3.7.3.82

دانلود بازی Fable Anniversary برای PC

نام بازی معروف کمپانی مایکروسافت می باشد که توسط کمپانی Lionhead Studios منتشر گردیده است. این بازی نسخه های مختلفی را شامل شده که اولین آن در سال ۲۰۰۴ ریلیز گردید و پس از آن، مسئولین سعی در ارائه ی نسخه ی HD این بازی با حال و هوای گرافیکی جدید کردند.  گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است که دور از انتظار هم نیست! بازی در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) می باشد و داستان بازی در مورد کودکی است که از سنین کم کنترل آنرا بدست میگیرد، وی قرار است به یکی از بهترین جنگنده های دنیا تبدیل شود و شما باید در این امر وی را یاری کنید. کودک به سن نوجوانی رسیده و کم کم به جنگنده ای حرفه ای تبدیل میشود، وی راه عدالتی را پیش میگیرد و دشمنان بسیاری را نابود میکند.

 

Fable Anniversary PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Fable Anniversary pc cover دانلود بازی Fable Anniversary برای PC

نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final

در حال حاضر زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که هر یک برای اجرا به کامپایلر خاص خود نیاز دارند. IDM UEStudio نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای ویرایش متن، برنامه نویسی، ساخت نرم افزار، پشتیبانی و نگه داری از پایگاه داده ها یا ساختار سازی وب سایت ها می باشد.این نرم افزار می تواند به جای بیش از ۳۰ کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی مختلف همچون C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl , … مورد استفاده قرار گیرد و پشتیبانی کامل و بی نقصی را برای کاربران ارایه می کند. سازندگان این نرم افزار بر اساس نظر کاربران حرفه ای آن، امکانات ویژه و دلخواه کاربران را به آن اضافه کرده اند.از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اشکال زدایی (دیباگ) هوشمند، کنترل ورژن VCS، مبدل پروژه، کدنویسی تحت وب، نمایش خطاهای گرامری در دستورات ویراشگر کد و … اشاره نمود.

 

IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final

نرم افزار ویراشگر فایل های ویدئویی mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901

یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی در عین حال حرفه ای به منظور ویرایش فایل های تصویری است که با استفاده از آن می توانید فایل های تصویری خود را به صورت کاملا ساده و راحت ویرایش کنید .با این نرم افزار می توانید ویدئو را به دو قسمت تبدیل کنید، بخش هایی از آن را ببرید یا کلیپ های مختلف را به هم متصل کنید. این نرم افزار امکان پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی محبوب از قبیل AVI, MP4, MKV و… و تبدیل آنها به فرمت قابل پخش دستگاه های iPad, iPhone, iPod, PS3, PSP. PMPs, Android phones, BlackBerry, Wii, DS, Xbox360 و… را دارا می باشد.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به تنظیم پارامترهای مختلف ویدئو،نمایش ویدئو در پلیر درون سازی شده برای کمک در ویرایش،استفاده بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی و … اشاره نمود.

 

mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901 نرم افزار ویراشگر فایل های ویدئویی mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901

نرم افزار رایت هر نوع DVD با VSO ConvertXtoDVD 5.1.0.13 Final

نرم افزار VSO ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 

VSO ConvertXtoDVD 5.1.0.13 Final نرم افزار رایت هر نوع DVD با VSO ConvertXtoDVD 5.1.0.13 Final

با EarthDesk 5.0 کره زمین را به دسکتاپ خود بیاورد !
earth-desk

اگر به دنبال تجربه یک دسکتاپ زیبا و متنوع هستید قطعا نرم افزار EarthDesk کمک بسیاری به شما خواهد کرد . با استفاده از این برنامه می توانید کره زمین را به دسکتاپ خود دعوت کرده و هنگام کار با کامپیوتر خود از تماشای آن لذت ببرید . این برنامه از ویژگی های بسیاری برخوردار است که با استفاده از آنها می توانید تصاویری که به عنوان کاغذ دیواری استفاده می شوند را طبیعی تر سازید . به طور مثال نمایش ابرها و یا روشنایی روز و شب در کره زمین می تواند جلوه ای خاص را به تصاویر کره زمین ببخشد . حال این موضوع زمانی زیبایی بیشتری را به خود می بیند که با گذر زمان ، همانند جهان واقع ، روز و شب را به تصویر بکشاند . همچنین این برنامه با دارا بودن اطلاعات اطلس جغرافیایی ، جزئیات مربوط به هر منطقه را به طور کامل در اختیارتان قرار می دهد . با پشتیبانی از بیش از ۱۰،۰۰۰ شهر دنیا ، بیشتر شهرهای بزرگ ایران را نیز در بر گرفته است . شما می توانید شهر مورد علاقه خود را در مرکز بک گراند قرار دهید و با تماشای آن در حالات مختلف لذت ببرید .

سرویس پک ۱ ویندوز سون Windows 7 SP1 RTM Build 7601.17514

Windows-7

پس از مدت ها انتظار نسخه نهایی RTM مربوط به سرویس پک ۱ ویندوز سون و ویندوز سرور ۲۰۰۸ در اینترنت انتشار پیدا کرد . این ویرایش که بنا به خبر بسیاری از سایت های نرم افزاری معتبر به طور رسمی از تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۱ مطابق با ۲۸ دیماه ۱۳۸۹ در وب سایت مایکروسافت قرار خواهد گرفت را می توانید هم اکنون از سایت دانلود کده ، دانلود کنید .

اگر شما نیز از دسته ی کاربرانی هستید که از سیستم عامل های یاد شده استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنیم با دانلود این سرویس پک و نصب آن بر روی ویندوز خود ، امنیت ویندوزتان را در مقابل مشکلات و حفره های امنیتی که پیش از ارایه این ویرایش وجود داشت ایمن سازید .
برای آن دسته از کاربرانی که تا کنون از سرویس پک ها به طور جداگانه استفاده ننموده اند لازم به ذکر است که نحوه استفاده بسیار ساده بوده و تنها کافیست تا فایل را پس از دانلود همانند نرم افزار های عادی نصب نمایید .

سرویس پک ۱ ویندوز سون همانند خود ویندوز در دو ویرایش ۳۲ بیتی ( X86 ) و ۶۴ بیتی ( X64 ) ارایه شده است که می توانید متناسب با نوع ویندوز نصب شده بر روی سیستم تان آن را دانلود کنید . در ادامه اطلاعات کاملی نسبت این ویرایش ها قرار داده ایم که می توانید مطالعه فرمایید .

میکس و ویرایش به سبک دی جی Virtual DJ Pro v7.0.3.358

Virtual DJ Pro

Virtual DJ Pro نام نرم افزاری است حرفه ای که اکثر دی جی ها از آن برای میکس و ویرایش موزیک هایشان استفاده می کنند . این برنامه که از ابزارهای بسیاری در زمینه میکس و مسترینگ موزیک بهره می برد گزینه ای مناسب هم برای افراد تازه کار و هم DJ های حرفه ای می باشد . افکت های گوناگون و متنوعی که در Virtual DJ Pro گنجانده شده است به شما این امکان را می دهد تا به هر صورتی که می خواهید صداها را تغییر داده و ریتم آن ها را تغییردهید . علاوه بر این قابلیت های بسیار مهم دیگری در این نرم افزار قرار داده شده که از میان آنها می توان به تنظیم ( Adjustment ) اتوماتیک سرعت تراک ها و تغییر ولوم در سطوح مختلف اشاره نمود که کار دی جی ها را آسان تر از پیش گردانده است . پلاگین های فراوانی که برای این برنامه طراحی شده اند یکی دیگر از نقاط قوت آن به شمار می آید که می تواند دست ابزارهای ویرایشی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد . ضبط صدا و القای اکولایزهای مختلف از دیگر امکانات این برنامه به شمار می آید .

ساخت آهنگ به صورت حرفه ای MAGIX Music Maker 17 Premium v17.0.2.30

MAGIX Music Maker 17 Premium

اگر میخواهید آهنگ بسازید و نمیدانید چگونه میتوانید از MAGIX Music Maker استفاده کنید. این نرم افزار یک برنامه بسیار پیشرفته برای ساخت آهنگ و گذاشتن صدا بر روی آن است. این نرم افزار با دارا بودن نمونه های بسیار زیبا و مناسب برای ساخت آهنگ این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به دانش آهنگسازی برای شعر خود موسیقی بسیار زیبا بسازید و آن را با نام خود منتشر کنید ! با این برنامه حرفه ای میتوانید آهنگ ساخته شده را با فرمت مناسب برای اجرا در موبایل و حتی پخش در تلویزیون و رادیو ذخیره کنید.

 

ویژگی های مهم نرم افزار MAGIX Music Maker 17 Premium v17.0.2.30 :

- بیش از ۳۵۰۰ نمونه برای آهنگ

- گرفتن خروجی با فرمت MP3 و WAV

- کیفیت بالا در ذخیره آهنگ

- محیط آسان و کاربر پسند

- و ….

ساخت اسلایدشو فلش از عکس Xilisoft Photo to Flash 1.0.0.0105

Xilisoft Photo to Flash

اگر شما نیز عکس هایی که با دوربین دیجیتال خود گرفته اید را بر روی کامپیوتر ذخیره می کنید حتما تا به حال این فکر به ذهنتان رسیده است که یک آلبوم بسیار زیبا از آنها ساخته تا هنگامی که قصد دیدن آنها و یا نمایش به سایرین را داشته باشید ، این کار در محیطی جذاب و خیره کننده انجام پذیرد . یکی از بهترین راهها استفاده از تکنولوژی فلش می باشد چرا که با دارا بودن قابلیت های فراوان این فرمت ، امکان مانور بسیاری برای نحوه نمایش و افکت گذاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت ؛ اما معمولا چیزی که افراد را از این آرزو دور می سازد عدم آشنایی با فناوری فلش می باشد .

 

امروز قصد معرفی نرم افزاری را به شما داریم که به وسیله ی آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر آلبوم های دیجیتالی منحصر به فرد و جذاب بسازید . این برنامه که Xilisoft Photo to Flash محصولی است جدید از کمپانی قدرتمند Xilisoft که ید طولایی در ساخت نرم افزارهای مولتی مدیا و تبدیل کننده دارد . با وجود این برنامه دیگر آرزوی ساخت آلبوم های فلش همانند گذشته در دور دست ها به نظر نرسیده و این امکان را به شما می دهد که تنها با چند کلیک ماوس ، انتخاب تصاویر مورد نظر و همچنین گزیدن افکت و قالب های مورد علاقه ، خروجی فلش از آلبوم عکس خود را تنها در چند ثانیه ذخیره کنید . فرمت هایی که می توانید در ساخت اسلاید شو خود از آنها استفاده کنید عبارت اند از jpg ، jpeg ، png ، gif ، bmp ، tiff ، xbm و xpm که علاوه بر خروجی SWF در قالب های XML و HTML نیز می توان ذخیره نمود . امکان سفارشی سازی موزیک بکگراند ، سکانس های نمایش هر تصویر و تمپلیت های فلش بسیاری که در Xilisoft Photo to Flash گنجانده شده است می تواند شما را به آنچه در سر می پرورانید ، نزدیک تر کند .

آخرین ورژن فلش پلیر Adobe Flash Player 10.1.102.64

Adobe Flash Player

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

ساخت آسان کلیپ های فلش SWiSH Max v4.0.2011.03.18

swish4max

با در اختیار داشتن SWiSH Max v4 می توانید به سادگی و با بالاترین سرعت کلیپ های فلش مورد نظر خود را بسازید . SWiSH Max v4 که مجموعه ای از قابلیت ها و ابزارهایی که یک کاربر ممکن است برای ساخت فیلم های فلش بدان ها نیاز داشته باشد در خود گنجانده است . این ابزار ها که هدف اصلی شان جذاب تر کردن انیمیشن های فلش است وظیفه دارند تا تنها با چند کلیک ساده فیلم های شما را درگون ساخته و زیبایی منحصر به فردی را به آنها بدهند .

 

ویژگی های کلیدی SWiSH Max v4.0.2011.03.18 :
- در اختیار داشتن ابزارهای حرفه ای برای گرافیست ها و طراحان وب
- تاکید بر سادگی انجام فرایند ها در ساخت هسته ی اصلی نرم افزار
- در اختیار داشتن بیش از ۳۸۰ افکت آماده استفاده
- در اختیار داشتن بیش از ۳۰۰ کامپوننت آماده آستفاده و وکتور شیپ
- توانایی استفاده از عکس ، گرافیک ، ویدیو و صدا از تمامی فرمت های محبوب
- در بر داشتن زبان برنامه نویسی پیشرفته برای کاربران حرفه ای
- و …

مجموعه ۱۵ استایل فتوشاپ

15-style

Blending Option یکی از بخش های مربوط به افکت لایه ها می باشد که با استفاده از آن می توان تغییرات مختلفی را بر روی لایه ها ایجاد کرد . استایل به خروجی افکت های ساخته شده در این بخش گفته می شود و به شما این امکان را می دهد تا به سادگی از تغییرات و افکت هایی را که می خواهید به لایه هایتان بیافزایید . مجموعه ای که امروز برای علاقه مندان به گرافیک و فتوشاپ گردآورده ایم شامل ۱۵ استایل مختلف و زیبا بوده که می تواند زیبایی خاصی به طراحی های شما ببخشند .

دانلود ورژن ۲۰۱۴ ویرایشگر Notepad++ 6.5.4

++ یک نرم افزار ویرایشگر متن باز است که مجموعه ی گسترده ای از ابزار های پیشرفته را در خود دارد و نه تنها توسط حرفه ای ها استفاده می شود بلکه توسط افراد تازه کار و با کمی اطلاعات فنی که به دنبال برنامه ای برای جایگزین ساختن نرم افزار نت پد استاندارد ویندوز هستند برنامه ای مناسب است .

این برنامه ارائه دهنده ی ابزار های حرفه ای بصورت جامع است که هر کس می تواند بسته به نیازش از آن استفاده کند .

اولین نسخه از Notepad++ در نوامبر سال ۲۰۰۳ منتشر شد و پس از آن به سرعت در دنیا محبوبیت کسب کرد و امروزه بیشتر برنامه نویس ها در دنیا از این برنامه ی کاربردی برای پروژه های خود استفاده می کنند .

دانلود نت پد پلاس پلاس

دانلود نسخه ی ۲۰۱۴ آنتی ویروس نورتون Norton AntiVirus 21.1.0.18

آنتی ویروس نورتون یک ضد ویروس است که بطور گسترده توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار قابل اعتماد است و از کامپیوتر تمام کاربران با هر سطحی از دانش در زمینه ی  کامپیوتر محافظت می کند .

این آنتی ویروس با تشخیص و حذف ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و انواع بی شماری از تهدیدات بصورت خودکار و بدون ایجاد وقفه عمل کرده و سیستم شما را پاک نگه می دارد .

بروزرسانی مداوم و اسکن ایمیل ها و پیوست های آنان وفایل ها و برنامه های کاربردی از دیگر وظایف این آنتی ویروس است ، نورتون رابط کاربری زیبایی داشته و نسخه ی ۲۰۱۴ آن یک رویکرد منحصر به فرد داشته و در پنجره ی اصلی خود از ۴ مربع بزرگ برای کنترل نرم افزار استفاده کرده است ؛ اولین گزینه ی آن نمایش وضعیت کلی سیستم شما ، دوم اسکن کردن سیستم ، سوم گزینه های بروزرسانی و چهارم سایر گزینه های پیشرفته می باشد .

آنتی ویروس norton 2014

ایجاد وبکم مجازی فان ManyCam 2.6.43

ManyCam

ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید . نگران پشتیبانی مسنجر های خود از این نرم افزار نباشید چرا که با تمامی پیغام رسان های محبوب نظیر یاهومسنجر ، لایو مسنجر و بسیاری دیگر سازگاری کامل دارد .

ضبط فیلم ها از طریق کارت تی وی با Video Capture Factory 7.2.0.590

Video Capture Factory

کارت های TV با توجه به هزینه ی بسیار پایین تری که نسب به یک تلویزیون معمولی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با تنها با صرف مبلغی ناچیز می توان از کامپیوتر به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمود . اگر شما نیز از کامپیوتر خود چنین بهره ای می برید ، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید برنامه ی مورد علاقه تان را ذخیره کرده تا در فرصتی که خود می خواهید به پخش و تماشای آن بنشینید اما راهی را برای انجام آن پیدا نکرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، تصاویر در حال پخش از کارت تی وی و حتی وب کم را ضبط کنید . این برنامه که Video Capture Factory نام دارد به شما کمک می کند تا فیلم های دلخواهتان را که از دستگاه های ذکر شده در حال پخش هستند در فرمت AVI و با کیفیت بسیار بالا ذخیره نمایید . آیا نمی خواهید که حجم فایل خروجی حاصل از ضبط فیلم بیش تر از حد معینی شود ؟ کافیست تا با تنظیم یک مقدار دلخواه ، اندازه ای را که می بایست فیلم ضبط شده بیشتر از آن نشود ، تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر ویرایش کنتراست ، روشنایی و رنگ فیلم ها در این برنامه تعبیه شده است که قطعا برای در اختیار داشتن فیلمی با کیفیت بالاتر موثر خواهد بود .   طراحی این نرم افزار به گونه ای است که هم کاربران آماتور و تازه کار نیازهای خود را به طور کامل برطرف خواهند کرد و هم حرفه ای ها .

 

درست کردن اسلایدشو از تصاویر GiliSoft SlideShow Movie Creator 1.5

SlideShow Movie Creator

اسلاید شو اصطلاحا به ویدیوهایی گفته می شود که از مجموعه از تصاویر ، موزیک های پشت زمینه همراه با نوشته تشکیل شده اند . اگر می خواهید از عکس های یادگاری تان ویدیوهای خاطره انگیز بسازید ساخت یک اسلاید شو می تواند گزینه ای مناسب برای این کار باشد .
GiliSoft SlideShow Movie Creator نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با وارد کردن تصاویر و موزیک های خود اسلایدشو هایی خارق العاده ساخته و آنها را در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و ۳GP ذخیره سازید . افکت های ۲ بعدی و ۳ بعدی بسیاری که در این برنامه گنجانده شده است به شما کمک می کند تا عوض شدن تصاویر و نمایش عکس های جدید را در قالب های جدید مشاهده کرده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . محیط کاربرپسند این نرم افزار یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد چرا که باعث شده است هر کاربری ، حتی آماتورترین کاربرها بتواند به سادگی چند کلیک اسلایدشو شخصی خود را ساخته و ذخیره سازد . از میان فرمت های تصویری پشتیبانی شده می توان به فرمت های محبوب jpg ، jpeg ، png ، bmp اشاره نمود که امکان افزودن فایلهای صوتی با فرمت های MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU در بک گراند آنها وجود خواد داشت . شمار افکت های تعویض عکس در این نرم افزار که در دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی است به بیش از ۳۰۰ گونه مختلف می رسد که نویدبخش ساخت یک اسلایدشو جذاب است .

بررسی امنیت شبکه از راه دور با Elcomsoft Wireless Security Auditor v3.1.0.390

Elcomsoft Wireless Security Auditor

Elcomsoft Wireless برنامه ای پر قدرت و جدید است که به مدیران شبکه اجازه میدهد شبکه های بی سیم خود را از راه دور بررسی کنند و قابلیت این را دارد که به طور هوشمند و پیشرفته شبکه ها را برای یافتن مشکلات امنیتی مانند کرم ها ، تروجان ها ، ابزار های مخرب ، جاسوس افزار ها و … بررسی کند به مدیر شبکه اطلاع دهد. همچنین مدیران شبکه میتوانند با این نرم افزار رمز عبور خود را با سرعت بالا و به طور کاملا امن بازیابی کنند که این ویژگی را میتوان مهم ترین ویژگی این نرم افزار دانست. هم چنین این نرم افزار میتواند برنامه ای کارآمد برای مدیریت امنیت شبکه باشد که به مدیران شبکه بسیار کمک خواهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

چک کردن حساب جیمل با نرم افزار Gmail Notifier Pro 2.7.3 ML

Gmail Notifier Pro

Gmail Notifier نرم افزاری برای چک کردن حساب های جیمیل است که شما را قادر میسازد برای اینکه بدانید ایمیل جدیدی برایتان آمده یا نه منتظر لود شدن صفحه جیمیل گوگل نباشید. با این نرم افزار به راحتی در وقت صرفه جویی میکنید و میتوانید در چند لحظه ایمیل های جدیدتان را روی صفحه نمایش خود داشته باشید. هم اکنون میتوانید این برنامه را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

 

ویژگی های مهم نرم افزار Gmail Notifier Pro 2.7.3 ML :

- چک کردن چندین حساب جیمیل

- دارای تم های قابل تغییر و تنظیمات شخصی

- خواندن ، نوشتن ، پاسخ ، پیش نمایش ، استفاده از فایل ضمیمه و حذف ایمیل ها بدون نیاز به مرورگر

- دریافت اخبار گوگل با استفاده از گوگل ریدر

-  پشتیبانی از RSS/ATOM برای دریافت اطلاعات از هر منبع دیگری

- پشتیبانی از ویندوز XP ، ویستا و ۷

- و ….

اضافه کردن واترمارک به عکس ها با uMark Professional 3.1

 uMark Professionalیک نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا به عکس های خود متن یا عکس واترمارک اضافه کنید. با استفاده از این نرم افزار شما امکان جا به جا کردن واترمارک و قرار دادن فونت، اندازه و رنگ دلخواه برای نوشته خود در حد نیاز را خواهید داشت. این نرم افزار در حقیقت به شما کمک می کند تا با اضافه کردن لوگو یا اسم شرکت خود بر روی عکس از سو استفاده از قانون کپی رایت جلوگیری کرده و عکس را اختصاصی نگه دارید.

 

uMark اضافه کردن واترمارک به عکس ها با uMark Professional 3.1

اجرای سریع تمامی فرمت های صوتی و تصویری PotPlayer 1.5.45955

مروز در دانلود کده یکی از معروفترین پلیر های دنیا را برای شما آماده کرده ایم که بسیاری آن را بهترین جایگرین برای KMplayer میدانند. بروز مشکلاتی در بعضی نسخه های KMplayer برنامه نویس های چینی را به این فکر انداخت تا پلیری بسیار سریع و بی نقص طراحی کنند که امروزه آن را با نام PotPlayer میشناسیم . این پلیر از نظر امکانات هیچ دست کمی از KMplayer ندارد و از بسیاری جهات نیز از آن بهتر است . به عنوان مثال میتوان به سرعت در اجرا اشاره کرد که PotPlayer یک سر و گردن از دیگر پلیر ها بالاتر است .

همچنین در این پخش کننده قدرتمند ، تمامی مشکلات پلیر های دیگر مانند پخش نکردن صدا یا تصویر و یا پخش نکردن بعضی فرمت های خاص برطرف شده است . به همین جهت PotPlayer را میتوان یک پلیر کامل و کارآمد دانست که پیشنهاد میکنیم آن را از دست ندهید .

 

دانلود PotPlayer 1.5.45955

نرم افزار نویز گیر تصاویرDenoiseMyImage 3.2 for Adobe Photoshop

DenoiseMyImage نرم افزار بسیار جالب و در عین حال کاربردی است که می تواند نویزهای دیجیتال موجود بر روی تصاویر شما را گرفته و کیفیت آنها را بالا ببرد .  نویزهای دیجیتال که معمولا در شرایطی مانند کم نوری ، های ایزو و یا با توجه به قدرت چیپ دوربین شما ایجاد می شوند از زیبایی تصاویر می کاهد . کار این نرم افزار که هم قابلیت اجرا به صورت جدا ( Standalone ) و هم بر روی فتوشاپ در قالب پلاگین را داراست می تواند تنها با چند کلیک ساده عکس های گرفته شده شما را به زیبایی اصلی شان بازگرداند .

نسخه ی جدید نرم افزار امنیتی Comodo Internet Security 7.0.315459

تا به امروز یکی از بهترین و محبوب ترین فایروال ها و آنتی ویروس های موجود در بازار بوده که توانایی حفاظت از سیستم شما در برابر ویروس ها ، حملات تروجان ها و هکر ها و همچنین نظارت کامل بر روی اتصالات ورودی و خروجی از طریق فایروال را دارد .

گروه comodo در سراسر دنیا اقدام به انتشار بسته های امنیتی مختلفی کرده که این برنامه موفق شده خود را به عنوان بهترین برنامه و ابزار در حفاظت از pc معرفی کند .

این برنامه دارای ۳ ماژول اصلی است که عبارت اند از ؛ فایروال قوی و قابل تنظیم ، آنتی ویروس فوق العاده که توانایی اسکن دستی و خودکار را دارد و حالت sandbox است .

 

دانلود نسخه ی جدید نرم افزار امنیتی comodo

تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :15
  • بارديد ديروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل ديروز : 0
  • بازديد هفته : 15
  • بازديد ماه : 338
  • بازديد سال : 1978
  • بازديد کلي : 79310
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.