بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .

 

ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-100. طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. مقاوم در برابر آب و ضربه. دارای کرنومتر و تاریخ شمار، همراه با 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت های جی شاک برای استفاده افراد پر تحرک طراحی شده است. ساعت هایی که می توانند در شرایط غیر عادی هم به راحتی کار کنند و مشکلی نداشته باشند. ساعت کاسیو جی شاک GA-100 یکی از شیک ترین و پر طرفدارترین ساعت های، سری جی شاک می باشد. این ساعت 2 زمانه بوده و دارای امکاناتی از قبیل تاریخ شمار، کرنومتر، چراغ شب نمای 7 رنگ می باشد و هم چنین تا 80% ضد آب بوده و در جعبه اورجینال فلزی و شکیل عرضه شده است.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

                                                                

49,000 تومان


بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

امروز براتون یکی از متفاوت ترین بازی های اندروید رو قرار داده ایم . شعار بازی بسیار ساده است : ” آرام باشید و ارتباط دو رگ را با هم حفظ کنید . ” اما گیم پلی این بازی به همین سادگی ها نیست ! این بازی یکی از خلاقانه ترین بازی های عرضه شده در این زمینه ست و واقعا میتونه ساعت های زیادی شما رو سرگرم کند . گیم پلی مبتکرانه در عین سادگی ، موزیک زیبا و فریبنده ، گرافیک و طراحی چشم نواز ، همه و همه باعث دوچندان شدن لذت این بازی فوق العاده شده اند .Achievement ها مختلف بازی در گیم سنتر ، گیم پلی بی نقص و خلاقانه ، سازگاری کامل با گیم سنتر و رده بندی های مختلف ، از دیگر وِیژگی های این بازیست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Duet v3.2 بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

بازی Tuk Ruk یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Joint Custody توسعه و توسط Flying Interactive انتشار پیدا کرده است. این بازی دارای فضای ۲بعدی می باشد که اکشن و معمایی بوده و شما می توانید ۴شخصیت مختلف را برای بازی کردن انتخاب کنید. از مهارت های منحصر به فرد هر یک از این ۴شخصیت استفاده کنید، حیوانات نادانی با اسم ZOOKS را راهنمایی کنید تا در امان باشند و در جنگل به گشت و گذار بپردازید.

Tuk Ruk PC-HI2U

 

Tuk Ruk pc cover دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

– آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز همزمان با انتشار در گوگل پلی !
آپـدیـت امـروز ۱۸ اردیـبـهـشـت ۱۳۹۴ برای اولـیـن بار در سـطـح وب
نسخه ۷.۶۵.۵ برای رفع باگ مشکل دوستان در ورود به بازی !

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از دانلودهادریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

بازی زیبایی در سبک آنلاین چند نفره می باشد که شما می بایستی در آن با وسیل نقلیه زرهی خود به مصاف دشمنان خود رفته و آنها را نابود سازید. امکان ارتقا تانک ها و ابزارآلت جنگی از دیگر ویژگی های این بازی می باشد. بازی دارای گرافیک بسیار بالایی بوده و صحنه های اکشن بازی شامل صدای موتور و واقع گرایانه در بازی دیده می شود. هم اکنون می توانید بازی مهیج Armored Aces – 3D Tanks Battles را به طور مستقیم از سایت دانلوده دریافت نمایید.

 

Armored aces Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – 3D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تم زیبای Ubuntu Flat را بهره گیری از رنگبندی و تصاویر سیستم عامل ابونتو، رابط کاربری گوشی های اکسپریا را تا حد زیادی به این سیستم عامل نزدیک میکند. تم زیبای Ubuntu Flat بر روی تمامی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید رسمی ۵٫۰ و بالاتر قابل نصب و اجراست. این تم یکی از سبکترین تم های ساخته شده برای اکسپریا است که برای نصب نیاز به دسترسی روت ندارد.

 

 Ubuntu Flat دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

بازی Goat Simulator یک عنوان جدید شبیه سازی شده می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی به دنبال اشیا مختلف رهسپار می شود و با از بین بردن آنها امتیازات خود را افزایش می دهید. سلاح های متنوعی نیز در ابتدا به شما داده شده است که می تواند از آنها برای کشتن زامبی ها نیز استفاده کنید. این بازی در پلی استور نمره بالای ۴.۶ از ۵ را دریافت کرده و جز محبوب ترین بازی های اندروید می باشد. هم اکنون می توانید فایل نصبی این بازی را به همراه دیتا از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Goat Simulator %28Downloadha%2ccom%29 دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

بازی سرگرم کننده Lep’s World 3 v1.5 – اندروید

این بازی اندروید در مورد شخصی که در یک روز آفتابی Leprechaun در حال استراحت بود که ناگهان ابری تیره در آسمان ظاهر گرید . جادوگر شیطانی از راه می رسد . ناگهان رعد و برق می زند و این جادوگر طلاهای مردم را می دزدد . او مردم را جادو کرده و زندگی آنان را متوقف کرده است . وظیفه شما این است که با طی کردن مسیر بازی طلاهای از دست رفته را جمع آوری کنید و به مردم روستای خود باز گردانید. دشمنانتان در هر صحنه ای از بازی وجود دارند. پس قبل از جمع آوری طلاها به فکر گذشتن از پس آنها باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Lep%92s World 3 v1.5 بازی سرگرم کننده Lep’s World 3 v1.5 – اندروید

پک اول برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015

– بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک اولین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۵ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Best.Paid.Android.Pack.Cover پک اول برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015

 

بازی وسترن High Noon 2 2.0.0.24 – اندروید

بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی سه بعدی در سبک بازی های تفنگی و تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد .در این بازی شخصی به نام جک که یک هفت تیرکش ماهر است برای برپایی عدالت در دنیایی وحشی و غارتگر تمامی سعی و تلاش خود را می کند و به شکار دزدان و متجاوزان شهر خود می رود و آنها را به چنگال قانون می دهد .با از بین بردن رقیبان انواع پاداش های مختلف و پول به شما داده می شود که با آن ها می توانید سلاح های جدید را باز کنید، آیتم های جادویی را از آن خود گردانید و حتی به سفارشی سازی شخصیت بازی مشغول شوید و آن را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید!لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

High Noon 2 2.0.0.24 بازی وسترن High Noon 2 2.0.0.24 – اندروید

بازی کریستال Kiwanuka 1.0.1 – اندروید

یک بازی فکری با گرافیک بالا برای گوشی‌های هوشمند و تبلتهای اندرویدی است. تنها شما می توانید مردم را از دست کریستال هایی که در حال سقوط می باشند نجات دهید. وارد سرزمین کریستال ها شوید و دست به هر کاری بزنید تا شهرواندان را نجات دهید. از آیتم‌های جادویی استفاده کنید تا به بلندی بروید. در این بازی باید یک گروه از مردمان کوچک را جمع‌آوری کنید و با ساخت مسیرهای مختلف آنها را به‌سوی هدفشان هدایت کنید. اگر علاقه مند بازی های فکری با محیط کاملا متفاوت و جذاب می باشید این بازی را به شما توصیه می کنیم. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Kiwanuka 1.0.1 بازی کریستال Kiwanuka 1.0.1 – اندروید

بازی قهرمان Hero Forge v1.3.2 – اندروید

شما با یک بازی ساده در سبک ار پی جی و فکری روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. در Hero Forge شما با تطبیق دادن بلوک های سه بعدی مختلف و اجرای مهارت های خاص، در نبرد های سخت و دشوار، با حریفان خود مبارزه می کنید.ازی سه کلاس محنصر به فرد برای کاربران ارائه می دهد که می توانید از بین پهلوان بشر، ارکهای دیوانه، وروجگ مگه یکی را انتخاب کنید.بیش از ۱۰۰ مرحله هیجان انگیز و جذاب، مدیریت و دستاوردهای مختلف، امکان سفارشی سازی سلاح، زره و … از ویژگی های این بازی می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hero Forge v1.3.2 بازی قهرمان Hero Forge v1.3.2 – اندروید

بازی پارکور Vector 1.1.0 – اندروید

بهترین بازی پارکور در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و ۵۰ میلیون بار در گوگل پلی دریافت شده است. در بازی Vector شما به عنوان یک تبهکار بسیار خطرناک هستید که به دلایلی پلیس شما را دنبال می کند و شما باید با حرکات تکنیکی و بسیار حرفه ای از دست پلیس فرار کنید. تکنیک های فوق العاده در بازی باعث هیجانی تر شده بازی شده و شما را مجذوب تر می کند. از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی واقعی ، +۳۰ سطح چالش برانگیز و گرافیک عالی اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Vector 1.1.0 بازی پارکور Vector 1.1.0 – اندروید

مجموعه عظیم نرم افزار و بازی اندروید

اپلیکیشن اندروید

اندروید نام سیستم عاملی است که توسط گوگل و به منظور استفاده در گوشی های موبایل هوشمند طراحی شده است و به جرات می توان گفت برخلاف سن بسیار پایینی که دارد لرزه را بر اندام رقیبان بزرگی نظیر آیفون ، ویندوز موبایل و حتی سیمبین انداخته است . یکی از بخش های بسیار پرطرفدار اندروید ، مارکت آن می باشد که متاسفانه با وجود لغو برخی از تحریم های گوگل برای کاربران ایرانی همچنان به روی آی پی هم وطنان بسته مانده است .

با توجه به این موضوع و نیز کم بودن برنامه های اندورید در سایت های فارسی زبان تصمیم گرفتیم تا یک مجموعه کامل از بهترین بازی ها و نرم افزار های این سیستم عامل را برای کاربران دانلود کده فراهم آوریم و خوشبختانه در سری اول بیش از ۱۰۰ اپلیکیشن و گیم جذاب را گرد آورده ایم که امید است مورد توجه تان قرار گردد .
لازم به ذکر است تمامی برنامه های موجود در کلکسیون پیش رو دارای آخرین آپدیت ها تا تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۱ می باشند .

 

دوستانی که از اینترنت پرسرعت برای دانلود این پک بی بهره اند می توانند با هزینه ای بسیار اندک این مجموعه را از فروشگاه اینترنتی دانلود کده خریداری کرده و پس از تحویل درب منزل یا محل کار وجه را به مامور پست بپردازند . ( لینک خرید همراه با لینک دانلود رایگان در ادامه مطلب )

Where’s My Water? 1.5.1 – unlocked

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Where’s My Water یک بازی فکری بسیار جالب برای اندروید است . در این بازی می بایست با هموار کردن مسیر برای آب ، آن را به تمساح داستان برسانید تا بتواند دوش بگیرد !
با به پایان رساندن هر مرحله و رفتن به مراحل بالاتر به سختی بازی و البته جذابیت آن افزوده می شود .

Anomaly Warzone Earth HD v1.14 + data

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر از طرفدران بازی های استراتژیک هستید ، به هیچ وجه بازی Anomaly Warzone Earth HD را از دست ندهید . این بازی که در سبک دفاع از قلعه می باشد این بار با گرافیکی بسیار بالا و شگفت انگیز آمده است تا شما را سرگرم کند .
اکنون وقت آن رسیده است که کنترل نیروهای تهاجمی را بر عهده بگیرید . با دقت هر چه بیشتر قدم ها را برای نابودی برج اشغالگران برداشته و از تمامی امکانات و سلاح های خود به بهترین شیوه ممکن استفاده کنید .
سبک جدیدی از بازی های دفاع از برج را تجربه کنید اینبار شما طرف حمله کننده و نه مدافع هستید .

دانلود بازی شبیه ساز آتش نشانی Firefighter Simulator 3D برای اندروید

آیا تا کنون آرزوی تبدیل شدن به یک مامور آتش نشانی را داشته اید ؟ شما می توانید با بازی شبیه ساز ۳D آتش نشانی شهروندان را از آتش سوزی های خطرناک نجات داده و برای رسیدن به صحنه ی آتش سوزی با کامیون خود از راه های مختلف برای رسیدن به مقصد استفاده کنید ، همچنین شما می توانید از آژیر برای آگاهی دادن به دیگران استفاده کنید و برای ماموریت های بزرگ تر هلکوپتر اعزام خواهد شد .

 

بازی شبیه ساز آتش نشانی برای اندروید

دانلود بازی امپراطوری کهکشان Galaxy Empire 1.9.1 برای اندروید

در داخل نسخه کنونی و تازه بروز شده ی Galaxy Empire شما تعداد زیادی از تحولات و پیشرفت های بسیار جذاب از جمله یک رابط کاربری بهبود یافته و همچنین بهبود عملکرد و مجهز شدن به یک موتور بازی جدید را می بینید .

در آینده ی دور نژاد انسان مجبور به کشف دورترین نقاط در فضا برای یافتن منابع انرژی و یک سیاره مناسب برای زندگی خواهد بود ، شما از همین الان و با این بازی اقدام به ساخت امپراطوری خود در کهکشان بکنید و به جمع آوری منابع طبیعی ، ساخت ناوگان کشتی های فضایی ، مبارزه و جنگ های کهکشانی و تشکیل اتحادیه های قدرتمند برای شکست دادن دشمنان خود و تسلط بر کهکشان مشغول شوید .

 

بازی امپراطوری کهکشان برای اندروید

دانلود بازی نبرد قبیله ها Clash of Clans برای اندروید

یک بازی استراتژیک رزمی است و شما در آن باید دهکده ی خود را ایجاد کنید و پس از آموزش سربازان خود می توانید بصورت آنلاین با هزاران بازیکن دیگر بازی کنید

این بازی اعتیاد آور مخلوطی از مدیریت و برنامه ریزی استراتژی و رقابت رزمی است و شما می توانید برای بالا بردن قدرت ارتش خود از جادوگران ، اژدها و مبارزان توانا استفاده کنید و تا زمانی که قبیله ی خود را به بهترین قبیله تبدیل نکردید دست از تلاش بر ندارید

 

بازی  Clash of Clans برای اندروید

بازی استراتژی World at Arms برای اندروید

نیرو های شرور ناحیه ی جنوبی کشور حمله کرده اند و می توانند تهدیدی برای کل جهان باشند و شما باید به عنوان یکی از بزرگترین رهبران نظامی جهان همه را نجات دهید .

شما در این بازی استراتژی مدرن باید انواع جنگ ها را تجربه کنید و از اعماق دریا ، بر روی زمین و یا هوا با دشمن مبارزه کنید ، این بازی جنگی دارای یک گرافیک درخشان و انیمیشن های بسیار زیباست .

شما در این بازی باید اقدام به جمع آوری منابع ، ساخت و ارتقاء سازه ها و همچنین تکمیل افتخارات خود بکنید .

این بازی قابل نصب برای سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر خواهد بود .

 

دانلود بازی استراتژیک World at Arms برای اندروید

بازی مسابقه ای آسفالت Asphalt 8:Airborne برای اندروید

یکی از بهترین بازی های سری مسابقه ای است که مجهز به موتور بازی با فیزیک واقع بینانه است و شما می توانید در آن تجربه ی رانندگی با سرعت بالا را داشته باشید ، این بازی دارای ۴۷ خودرو با عملکرد بالاست و خودروی تولیدکنندگان برتر مانند لامبورگینی ، بوگاتی ویرون ، فراری FXX و … در آن وجود دارد .

بازی در مکان های مختلفی از دنیا مانند فرانسه ، ایسلند ، صحرای نوادا و دیگر مکان های هیجان انگیز دنیا صورت می گیرد ، همچنین این بازی دارای تصاویری خیره کننده و جذاب ، آهنگ های متنوع و جذاب و کلید های میانبر پنهان است .

دانلود بازی Asphalt 8 airbrone برای اندروید

شبیه ساز پرواز بوئینگ Boeing Flight Simulator 2014 برای اندروید

شبیه ساز بوئینگ در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین بازی های شبیه ساز در این زمینه هستند که شما می توانید با تجربه ی پرواز واقعی بر فراز شهر نیویورک را داشته باشید .

در این بازی شما با یکی از معروف ترین فرودگاه های جهان و ۱۶ هواپیمای مختلف ، بیش از ۱۰۰ ماموریت را تجربه خواهید کرد ، این بازی شرایط مختلف آب و هوایی مانند آسمان صاف ، طوفانی و با رعد و برق را نیز شبیه سازی می کند .

در این بازی شما می توانید به دلخواه خود تبدیل به یک خلبان هواپیمای مسافربری ، یک خلبان ماهر نظامی و یا خلبان های کوچک ملخی شوید .

 

شبیه ساز پرواز با بوئینگ برای اندروید

بازی شبیه ساز غلتک برای Road Construction Vehicles 3D اندروید

بازی شبیه ساز غلتک که مخصوص دوستداران رانندگی با تجهیزات سنگین است در آن وسایل نقلیه سنگین برای اجرای کار های ساخت و ساز طراحی شده است ، در این بازی غلتکی جاده ای که برای فشرده سازی خاک ، بتن ، شن و آسفالت استفاده می شود وجود دارد که شما وظیفه ی راندن آن و انجام برخی از ساخت و ساز های جاده ای را دارید .

بازی شبیه ساز غلتک برای اندروید

دانلود بازی Angry Birds Rio نسخه جدید

بازی فوق العاده زیبا با گرافیک بالا و همچنین گیم پلی خوب این نسخه از بازی دارای

مراحل جدید  است

ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ Real Guitar v 2.0 .0 ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ – ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ

 

ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺎﺯ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﻮﺍﯾﺲ ﻫﺎﯼ

ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺟﺎﻟﺐ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﻪ

ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺮ ﯾﮏ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺩﺭ

ﮔﻮﺷﯽ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪﯾﺘﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺑﺎ

ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻭ ﺩﻻﺭ ﺩﺭ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎﻩ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﯽ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ

ﻣﯿﺮﺳﺪ ﻭﻟﯽ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺟﺎﻟﺐ ﻭ ﭘﺮ

ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ﺑﯿﺴﺖ ﺑﻪ

ﺻﻮﺭﺕ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﯾﻢ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ

ﮔﯿﺘﺎﺭﻭﺍﻗﻌﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﻧﺖ ﻫﺎ ﻭ ﺁﮐﻮﺳﺘﯿﮏ ﺯﻧﺪﻩ

ﻭ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼﺛﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ .ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎﯼ ﮔﯿﺘﺎﺭ

ﻭﺍﻗﻌﯽ : ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺷﺪﻥ ﺩﻭ ﻧﻮﻉ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ

ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﺎﯾﻠﻮﻧﯽ ﻭ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪ، ﺍﺿﺎﻓﻪ

ﺷﺪﻥ ﮐﺘﺎﺏ ﺳﺮﻭﺩ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ،ﺭﻓﻊ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﻗﺒﻠﯽ ﺑﺎ

ﻧﺴﺨﻪ ﻫﺎﯼ ﺑﺎﻻﯼ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮐﯿﺖ ﮐﺖ ﻭ

ﺳﺎﺯﮔﺎﺭﯼ ﮐﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﺩﯾﻮﺍﯾﺲ ﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ

ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪﯼ ،ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﻭ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺒﺎﯾﻪ

ﮐﺎﺭﺑﺮﯼ، ﺫﺧﯿﺮﻩ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺩﺭ ﮐﺎﺭﺕ ﺣﺎﻓﻈﻪ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ

ﺗﻨﻈﯿﻤﺎﺕ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ

دانلود بازی Turbo FAST v2.0 پول بی نهایت
دانلود بازی Turbo FAST v2.0 پول بی نهایت

دانلود بازی Turbo FAST v2.0 پول بی نهایت

یک بازی سرگرم کننده اندرویدی که نسخه جدید این بازی امروز توسط سازنده بازی منتشر شد این بازی زیبا  تا به حال توانسته کاربران زیادی را به سمت خود بکشانددر این بازی هیجانی در تمام فصول به مسابقه با رقیبانتان بپردازید این بازی زیبا درای گیم پلی و گرافیک خوب نسبت به حجم بازی است اگر از ان دسته افرادی هستید که می خواهید بازی کم حجم ولی زیبا را بازی کنید پیشنهاد میکنم به هیج وج این بازی زیبا راازدست ندهید برخی از ویژگی های جدید این نسخه  عبارت اند از :رفع مشکلات قبلی،بهبود گرافیک و عملکرد بازی،اضافه شدن چند مرحله جدید،اضافه شدن کمک و یادآور برای تازه واردان این بازی زیبا بدون هیچ گونه دسترسی است و این نسخه از بازی به صورت پول بی نهایت  است.

دانلود Red Bull Kart Fighter 3-بازی مسابقه های ﮐﺎﺭﺗﯿﻨﮓ اندروید

دانلود Red Bull Kart Fighter 3-بازی مسابقه های ﮐﺎﺭﺗﯿﻨﮓ اندروید


دانلود Red Bull Kart Fighter 3-بازی مسابقه های ﮐﺎﺭﺗﯿﻨﮓ اندروید

یک بازی زیبا و البته کم نظیر برای گوشی های  اندرویدی  بازی زیبا که تا به این لحظه میلیون ها بار در فروشگاه اندروید  مارکت دانلود و نصب شده است یک ماشین به شما داده میشود که شما باید به مسابقات بپردازید این ماشین از طرف اسپانسر شما یعنی شرکت Redbull به شما داده میشود و برای آوردن امتیاز و زیباسازی ماشین خود باید مسابقات دشوار را پشت سر بگذارید و از آن ها با موفقیت بیرون بیابید بعد کسب امتیاز میتوانید به سهولت تمام اجزای ماشین خود را شخصی سازی و به مسابقات سخت تر با رقبای حرفه ای تر بپردازید تنها چیزی که باقی میماند این است که در چه شرایطی و در چه جایی مسابقه بدهید؟ جاده پر پیچ خم البته بکر برای شما تدارک دیده شده با فضای گرافیکی و صدا گذاری بسیار هیجان انگیز برخی از  ویژگی های این نسخه: صدا گذاری دقیق،اضافه شدن جاده جدید،اضافه شدن رقبای سر سخت،اضافه شدن اتومبیل های جدید.

دانلود Satan’s Zombies X v1.3.9.0 – بازی موتور سواری اندروید
دانلود Satan's Zombies X v1.3.9.0 - بازی موتور سواری اندروید

دانلود Satan’s Zombies X v1.3.9.0 – بازی موتور سواری اندروید

امروز قصد معرفی بازی بسیار زیبای Satan’s Zombies را برای شما کاربران اندروید بیست داریم یک بازی زیبا و هیجانی برای گوشی های اندرویدی در سبک مسابقه و هیجانی در این بازی زیبا یک موتور سیکلت به شما داده میشود که با این موتور سیکلت باید به شهر ها سفر کنید و دشمنان را از بین ببرید دراین بازی زیبا بهترین کار به دست آوردن امتیاز است که بتوانید به ازای هر امتیازی که کسب کرده اید مهمات و اصلحه تهیه کنید با این کار بازی یکم آسان تر میشود همچنین باید راننده خوبی باشید در صورت قفلت با یک هرکت اشتباه شما از بین میروید این نسخه از بازی به صورت پول بی نهایت است و میتوانید به میزان دلخواه اسلحه و مهمات خریداری کنیددر صورت به وجود آمدن مشکلی بازی را حذف و نصب کنید.ویژگی های این نسخه عبارت اند از:رفع مشکلات قبلی،اضافه شدن امکانات و مکان های جدید.

تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :21
  • بارديد ديروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل ديروز : 0
  • بازديد هفته : 21
  • بازديد ماه : 344
  • بازديد سال : 1984
  • بازديد کلي : 79316
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.