نرم افزار مدیر برنامه ها Android App Manager v3.1.6 – اندروید
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .

 

ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-100. طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک. مقاوم در برابر آب و ضربه. دارای کرنومتر و تاریخ شمار، همراه با 6 ماه گارانتی تعویض ...
ساعت های جی شاک برای استفاده افراد پر تحرک طراحی شده است. ساعت هایی که می توانند در شرایط غیر عادی هم به راحتی کار کنند و مشکلی نداشته باشند. ساعت کاسیو جی شاک GA-100 یکی از شیک ترین و پر طرفدارترین ساعت های، سری جی شاک می باشد. این ساعت 2 زمانه بوده و دارای امکاناتی از قبیل تاریخ شمار، کرنومتر، چراغ شب نمای 7 رنگ می باشد و هم چنین تا 80% ضد آب بوده و در جعبه اورجینال فلزی و شکیل عرضه شده است.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

                                                                

49,000 تومان


نرم افزار مدیر برنامه ها Android App Manager v3.1.6 – اندروید

یا به اختصار AAM یک نرم افزار عالی و بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت حرفه ای اپلیکیشن ها مخصوص اندروید است .این نرم افزار امکانات فوق العاده ای از قبیل اطلاعات نسخه نرم افزارها ، جستجوی برنامه ها ، نمایش حجم فایل ها ، ایجاد لیست برنامه های مورد علاقه پاک کردن ، تاریخچه کامل گوشی اطلاعات کامل سخت افزار گوشی ، تنظیمات کامل بر روی همه قسمت های گوشی ، ویجت های متنوع در سایز های متفاوت برای صفحه خانگی گوشی و … را ارائه می دهد . در ضمن برنامه بر نحوه عملکرد برنامه ها بر روی سی پی یو نیز نظارت می کند و امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات فراهم است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Android App Manager v3.1.6 نرم افزار مدیر برنامه ها Android App Manager v3.1.6 – اندروید

نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید

یک برنامه دوربین برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد در کوتاهترین زمان ممکن به ضبط ویدیو بپردازید، نرم افزار فوق یکی از سریع ترین برنامه های عکاسی و فیلم برداری است که علاوه بر این که یک دوربین با کیفیت و عالی برای فیلمبرداری و عکاسی گجت شما است به شما امکان تدوین فیلم های و ویرایش تصاویر گرفته شده را میدهد. جابه‌جایی سریع بین حالت عکسبرداری و فیلمبرداری ، تصویربرداری بدون صدا ، گالری با قابلیت ایجاد ساخت کلاژ از ویژگی های این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Quick Camera Pro 1.0 نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید

نرم افزار پلیر قدرتمند صوتی Neutron Music Player v1.78.0 – اندروید

یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین پلیر های پخش موزیک به صورت حرفه ای با موتور رندرهای صوتی فوق العاده و با کیفیت است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده .با Neutron Music Player می توانید در محیطی کلاسیک موزیک هایتان را با بالاترین کیفیت ممکن یعنی ۳۲ و ۶۴ بیتی پخش کنید و تجربه متفاوت ترین موزیک پلیر را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید! این پلیر تمامی فرمت های صوتی را به طور کامل پشتیبانی می کند و با داشتن این پلیر دیگر نیازی به پلیر صوتی دیگری برروی اسمارت فون خود ندارید و تمامی فرمت های رایج را با سرعت و کیفیتی بالا پخش می کند. از ویژگی های این پلیر می توان به پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیویی و صوتی، داشتن فیلتر رامبل DSP برای محافظت بیش از ظرفیت بلندگوها از فرکانس های زیر ۲۰ هرتز، قابلیت ایجاد لیست پخش از موزیک ها، قابلیت مرتب سازی موزیک ها بر اساس نام خواننده، سبک، پارامتر های آهنگ و کاربرپسند اشاره کرد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Neutron Music Player v1.78.0 نرم افزار پلیر قدرتمند صوتی Neutron Music Player v1.78.0 – اندروید

نرم افزار رسمی گوگل مپ Google Maps v8.1.1 – اندروید

یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی معروف گوگل می باشد که از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد! این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه ی جست و جو به آسان ترین شکل ممکن به نقشه های محل های مختلف و دلخواهشان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل های متنوع و مختلفی مشاهده نمایند.یکی از مشکلات Google Map در نسخه های قبلی استفاده از اینترنت هنگام کار با برنامه بود. گاهی اوقات شما دسترسی به اینترنت ندارید و این یکی از مشکلات کاربران Google Map بود. اما گوگل در این نسخه جدید، امکان دریافت نقشه های مکان مورد نظر شما را تا شعاع چند کیلومتری را فراهم کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google Maps v8.1.1 نرم افزار رسمی گوگل مپ Google Maps v8.1.1 – اندروید

نرم افزار مدیریت مخاطبین TouchPal Contacts 5.0.1 – اندروید

شما به کمک نرم افزار TouchPal Contacts دیگر نیازی به شماره گیری ندارید! چرا که می توانید برای هرمخاطب خود یک شکل دلخواه در نظر بگیرید و در هر زمان که بخواهید تنها با کشیدن شکل مورد نظر به صورت اتوماتیک اقدام به برقراری تماس کنید. اگر از ظاهر برنامه اصلی مخاطبین و تماس گوشی خود خسته شده اید و تکراری شده است این برنامه می تواند جایگزین مناسبی باشد. به عنوان مثال با حرکت \ با شماره مورد نظر خود تماس حاصل کنید. به این عملیات به اصطلاح Gesture یا حرکت می گویند. اپلیکیشن فوق دارای قالب های بسیار زیبایی است که بتوانید ظاهر بخش مخاطبین گوشیتان را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

TouchPal%20Contacts%205.1.4.3 نرم افزار مدیریت مخاطبین TouchPal Contacts 5.0.1 – اندروید

آخرین نسخه مسنجر LINE 3.5.2.42

یکی از مردمی ترین نرم افزار های پیام رسانی است که به راحتی قابل نصب بر روی تمامی سیستم عامل های مدرن است و پروتکل ارتباطی خاص خود را دارد و کاربرانی که به این سرویس معرفی می شوند بلافاصله از رابط کاربری مناسب و طیف وسیعی از ویژگی های مفید آن استقبال می کنند ، داشبورد اصلی این نرم افزار بسیار شیک است و نیاز های کاربران سیستم عامل های مک و ویندوز را به کلی برطرف می کند .

در پنجره ی اصلی این نرم افزار می توانید لیست دوستان خود را ببینید و استفاده از آن بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی با هر کسی چت کنید و یا با استفاده از پروتکل voip با دوستان خود تماس بگیرید .

 

آخرین نسخه از نرم افزار line

مجموعه بازی و نرم افزار آندروید

آندروید

پس از استقبال بی نظیری که از دو مجموعه ی پیشین برنامه های آندروید از سوی کاربران دانلود کده صورت گرفت ، تصمیم به انتشار کالکشنی جدید از نرم افزارهای این سیستم عامل محبوب گرفتیم . مجموعه پیش رو که حجم آن به بیش از ۲ گیگابایت می رسد از بیش از یک هزار برنامه کاربردی و بازی های جذاب تشکیل شده است که می تواند تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد . در ادامه لیست کامل برنامه های موجود در این پک که از بهترین های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ گرد آوری شده اند را درج نموده که می توانید از آنها آگاه شوید .

ایجاد وبکم مجازی فان ManyCam 2.6.43

ManyCam

ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید . نگران پشتیبانی مسنجر های خود از این نرم افزار نباشید چرا که با تمامی پیغام رسان های محبوب نظیر یاهومسنجر ، لایو مسنجر و بسیاری دیگر سازگاری کامل دارد .

قفل کردن کردن ویندوز به روش الگویی XUS PC Lock Ultimate Edition 2.0.47

EDeskSoft XUS PC Lock Ultimate Edition

یکی از قابلیت های امنیتی بسیار جالب که در سیستم عامل های IOS و اندروید مورد استفاده قرار گرفته است ، امکان قفل کردن محیط سیستم عامل به روش الگویی ( Pattern ) می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کابران واقع گردیده است . حال در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما این امکان را می دهد تا از قفل الگویی برای ویندوز خود استفاده نمایید .

این برنامه XUS PC Lock Ultimate Edition که نام دارد یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیر به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت نماید .کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید . به همین سادگی هرگاه قصد ترک کامپیوتر خود را داشته باشید کافیست کلید های ترکیبی Win+A را فشرده تا برنامه فعال گردد . از نکات جالب توجه در XUS PC Lock به صدا در آوردن زنگ خطر پس از چند بار وارد کردن اشتباه الگو می باشد . بدین ترتیب به روشن بودن اسپیکر های کامپیوتر خود از هر گونه دسترسی غیر مجاز به سادگی مطلع خواهید شد .

نرم افزار گوگل ارث Google Earth Pro v7.0.1.8244 Beta

Google Earth Pro نرم افزاری است که با آمیختن تصاویر ماهواره ای ، نقشه ها و البته قدرت گوگل ، به شما کمک می کند تا سفری اعجاب انگیز به دنیای اطلاعات جغرافیایی داشت باشید . زمین را به تسخیر انگشتان دست خود در آورده و به هر نقطه ای که می خواهید تنها در چند ثانیه سفر کنید . به جستجوی مدارس ، پارک ها ، رستوران ها و هتل ها پرداخته و با قابلیت نمایش سه بعدی به گشت و گذار در ساختمان های مشهور مشغول شوید . همچنین شما می توانید در نرم افزار گوگل ارث مکان ها و علاقه مندی هایتان را ذخیره کرده تا در آینده بتوانید به سادگی به آنها دسترسی داشته باشید . اگر قصد سفر به مکانی بر روی کره زمین دارید که اطلاعات دقیق جغرافیایی درباره آن ندارید کافیست اسم محل را در بخش جستجو وارد کرده و خود را در کسری از ثانیه در آنجا ببینید . نمایش اطلاعات جاده ها ، استادیوم ها ، فرودگاه ها و .. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار شگفت انگیز می باشد .

مجموعه کاغذ دیواری موبایل با مضمون ” اتومبیل “

مجموعه ۴۰ تصویر بسیار زیبا از اتومبیل های جدید و مختلف در رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ برای استفاده در پشت زمینه موبایل

نرم افزار ویجت اندروید HD Metallic Widgets 4.4

HD Metallic Widgets یک اپلیکیشن تحت اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید هوم اسکرین اندروید خود را دگرگون سازید . این مجموعه با در اختیار داشتن ابزارک های مختلفی نظیر آب و هوا ، ساعت دیجیتال ، ساعت آنالوگ ، باتری و سوییچر ها نه تنها می تواند زیبایی بخش دسکتاپ اسمارت فون یا تبلت شما باشد ، بلکه می تواند بسیاری از اطلاعات و بخش های پر استفاده را به سادگی در اختیارتان قرار دهد .

ماشین حساب حرفه ای اندرویدPanecal Plus for Android 3.1.0

Panecal Plus for Android یکی از قدرتمندترین ماشین های اندروید می باشد که با دارا بودن امکانات فراوان می تواند تمامی نیازهای محساباتی شما را برطرف سازد . از میان برخی از توابعی که توسط این نرم افزار امکان محاسبه آنها را خواهید داشت می توان به لگاریتم ها ، فاکتوریل ، توابع مثلثاتی ، توان ، توابع نمایی و توان ریشه اشاره نمود .

دانلود نرم افزار ویرایش عکس اندروید PicShop – Photo Editor v2.8.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

PicShop – Photo Editor یک نرم افزار اندروید قدرتمند می باشد که با استفاده از آن آپشن های بسیار زیادی برای ویرایش کردن عکس های شما در اختیارتان قرار می گیرد . این اپلیکیشن که با دارا بودن افکت های مختلف و نیز قابلیت هایی که دارد هم اکنون به عنوان برترین نرم افزار ویرایش عکس در گوگل پلی مطرح می باشد از عکس هایی به بزرگی ۸ مگاپیکسل پشتیبانی نموده و می تواند ابزاری بسیار کاربردی برای تمامی عکاسان و علاقه مندان به عکاسی باشد.

نرم افزار قرآن اندروید iQuran Pro v2.3.4

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

iQuran Pro قدرتمندترین نرم افزار قرآن ساخته شده برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به سادگی به متون این کتاب الهی به زبان عربی  و نیز ترجمه های مختلفی از جمله زبان شیرین پارسی ( پیش نیاز اندروید ۳ و بالاتر ) برای آن ارایه شده است دسترسی پیدا نمایید . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن می توان به رنگی شدن تجوید ها ، تابع بازخوانی و جستجو اشاره نمود .

مجموعه رینگتون های ۳ بعدی برای موبایل ( سری ۲ )

مجموعه ۱۰ رینگتون ۳ بعدی ( ۳D ) بسیار زیبا برای استفاده در گوشی های موبایل با فرمت Mp3

اجرای سریع تمامی فرمت های صوتی و تصویری PotPlayer 1.5.45955

مروز در دانلود کده یکی از معروفترین پلیر های دنیا را برای شما آماده کرده ایم که بسیاری آن را بهترین جایگرین برای KMplayer میدانند. بروز مشکلاتی در بعضی نسخه های KMplayer برنامه نویس های چینی را به این فکر انداخت تا پلیری بسیار سریع و بی نقص طراحی کنند که امروزه آن را با نام PotPlayer میشناسیم . این پلیر از نظر امکانات هیچ دست کمی از KMplayer ندارد و از بسیاری جهات نیز از آن بهتر است . به عنوان مثال میتوان به سرعت در اجرا اشاره کرد که PotPlayer یک سر و گردن از دیگر پلیر ها بالاتر است .

همچنین در این پخش کننده قدرتمند ، تمامی مشکلات پلیر های دیگر مانند پخش نکردن صدا یا تصویر و یا پخش نکردن بعضی فرمت های خاص برطرف شده است . به همین جهت PotPlayer را میتوان یک پلیر کامل و کارآمد دانست که پیشنهاد میکنیم آن را از دست ندهید .

 

دانلود PotPlayer 1.5.45955

نرم افزار ویرایشگر عکس Zoner Photo Studio Pro 15.0.1.5

 

Zoner Photo Studio نرم افزاری کامل است که به شما کمک می کند از ابتدا تا انتهای کار با تصاویر را به سادگی انجام دهید ؛ از دانلود و سازماندهی گرفته تا انجام ویرایش های ساده و حتی پیشرفته و در نهایت به اشتراک گذاری آنلاین آنها .
مهم نیست که شما یک عکاس آماتور باشید یا حرفه ای ، مهم این است که با در اختیار داشتن این برنامه خواهید توانست به تمامی نیازهای خود جامه ی عمل بپوشانید .

 

دانلود آسان
تنها کافیست دوربین خود را به کامپیوتر متصل نمایید ، آنگاه خود نرم افزار به صورت اتوماتیک عکس های جدید گرفته شده را پیدا کرده و آنها را در جایی ایمن ذخیره می کند .
آیا نیاز به گرفتن تصاویر از اینترنت ، فایلهای PDF و … دارید ؟ مشکلی نیست چرا که باز هم Zoner Photo Studio به شما کمک خواهد نمود .

سازماندهی آسان
سازماندهی کردن خوب تاصویر بدیت معنی است که کلکسیون تصاویر شما به دقت دسته بندی شده باشد و دارای برچسب باشند تا هنگامی که قصد دسترسی به آنها را دارید بدون مشکل این کار برایتان امکان پذیر باشد .

ویرایش های خودکار
برخی از کارهای ویرایشی هستند که در تمامی عکس ها انجام آنها ضروری می نماید . به لطف نوار ویرایش سریع در قسمت بالایی نرم افزار شما خواهید توانست به ابزارهایی که بیشترین استفاده را هنگام ویرایش عکس دارند دسترسی پیدا کنید .

ابزارهای خلاقانه
آیا می خواهید هنگامی که دوستانتان تصاویر شما را می بینید انگشت حیرت به دندان بگیرند ؟
Zoner Photo Studio Pro با دارا بودن طیف وسیعی از ابزارهای مختلف نظیر ساخت تصاویر HDR ، پانوراما و نیز عکس های سه بعدی می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند .

ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ OfficeSuite Premium 7. 5.2129 – ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎﯼ ﺍﻓﻴﺲ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ

ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ آفیس ﻧﺎﭼﺎﺭ ﮐﺎﺭ ﺑﺎ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺷﺨﺼﯽ ﺧﻮﺩ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﺪ ﻭﻟﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎﯼ ﺁﻓﯿﺲ ﺧﻮﺩ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺩﯾﻮﺍﯾﺲ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪﯾﺘﺎﻥ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﻨﯿﺪ ﯾﺎ ﯾﮏ ﻓﺎﯾﻞ ﺟﺪﯾﺪ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺍﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻭﯾﺮﺍﯾﺶ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻋﺎﻣﻞ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺷﺨﺼﯿﺘﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ OfficeSuite ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﯾﮏ ﺁﻓﯿﺲ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﺤﺪﻭﺩﯾﺘﯽ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﯿﺪ. آفیس ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﻫﺎﯼﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺣﺮﻓﻪ ﮐﺎﻣﻞ ﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎﯼ ﺁﻓﯿﺲ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﯽﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪﯾﺘﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻣﺎﻧﺴﺨﻪ ﮐﺎﻣﻼً ﭘﻮﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰﺍﻥ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﯾﻢ ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﯼ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﺍﻧﺪ ﺍﺯ :ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﻧﻤﻮﺩﺍﺭ، ﺳﺎﺧﺖ ﻓﺎﯾﻞ ﺍﮐﺴﻞ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﯼ،ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ OfficeSuite ﺻﺪ ﭘﻨﺠﺎﻩﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺑﺎﺭ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪﯼ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﻭ ﻧﺼﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ.

دانلود Afterlight v1.0.4 – ویرایش حرفه ای تصاویر
دانلود Afterlight v1.0.4 - ویرایش حرفه ای تصاویر

دانلود Afterlight v1.0.4 – ویرایش حرفه ای تصاویر

بهترین ویرایش گر تصاویر اندروید درسته است یکی از بهترین نرم های ویرایش تصاویر اندروید این نرم افزار  کاری از شرکت Simon Filip است که دارای اسم و رسم خواصی هست این نرم افزار کاربردی تا به این لحظه هزار بار توسط کاربران اندرویدی دانلود و نصب شده است و تا به حال امتیاز مثبتی از گوگل پلی دریافت کرده است به آسانی هر چه تمام تر تصاویر خود را ویرایش کنید تنظیماتی مانند تغییر رنگ تصاویر و روشن کردن رنگ تصاویر همچنین اضافه کردن  چند افکت جدید برای شوخی بادوستانتان برخی ازویژگیهای این ویرایشگر حرفه ای عبارت اند از: اضافه شدن ۱۵ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﻓﺮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﯾﺮﺍﯾﺶ
تصاویر مورد نظر،اضافه شدن ۵۹ ﻓﯿﻠﺘﺮ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﻭ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺷﯿﮏﺑﺮﺍﯼ تصاویر،ﺷﺎﻣﻞ ۶۶ ﺑﺎﻓﺖ ﻋﺎﻟﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺑﺮﺭﻭﯼتصاویر ﺷﻤﺎ.این ویرایشگر حرفه هیچ گونه دسترسی روتی نمیخواهد فقط برای برخی از پلاگین ها باید دسترسی اینترنت را داشته باشید تمام پلاگین های ضروری داخل نرم افزار  هستند.درصورت به وجود آمدن مشکلی نرم افزار  را یک باز حذف و نصب کنید یا کش برنامه را پاک کنید این نکته برای دوستانی که با نرم افزار  مشکل دارند لست

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :1
  • بارديد ديروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز : 9
  • بازديد هفته : 86
  • بازديد ماه : 409
  • بازديد سال : 2049
  • بازديد کلي : 79381
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.