BIYA 2 DOWNLOAD
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .


نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید

یک برنامه دوربین برای دستگاه‌های اندرویدی است که به شما امکان می‌دهد در کوتاهترین زمان ممکن به ضبط ویدیو بپردازید، نرم افزار فوق یکی از سریع ترین برنامه های عکاسی و فیلم برداری است که علاوه بر این که یک دوربین با کیفیت و عالی برای فیلمبرداری و عکاسی گجت شما است به شما امکان تدوین فیلم های و ویرایش تصاویر گرفته شده را میدهد. جابه‌جایی سریع بین حالت عکسبرداری و فیلمبرداری ، تصویربرداری بدون صدا ، گالری با قابلیت ایجاد ساخت کلاژ از ویژگی های این نرم افزار است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Quick Camera Pro 1.0 نرم افزار عکاسی Quick Camera Pro 1.0 – اندروید

بازی ربات جنگجو Riot Runners 1.2.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد

شما با یک بازی فوق العاده در سبک ماجراجویی و اکشن فانتزی روبرو هستید کهاین بازی یکی از برترین بازی های امسال در این سبک شد که چندین جایزه نیز دریافت کرده است و میتواند برای مدتی طولانی سرگرمتان کند . شما در این بازی نقش ربات شجاعی را بازی می کنید که نابود کردن رباتهای شیطان و بی صفت را بر عهده دارد. در طول بازی نباید وقت خود را تلف کنید بلکه باید پیش روید و دنیای عجیب بازی را از شر شیاطین خلاص کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Riot Runners 1.2.4 بازی ربات جنگجو Riot Runners 1.2.4 – آیفون ، آیپد و آیپاد

Windows 9 به زودی معرفی خواهد شد

به نظر می رسد که یک پیش نمایش از فناوری های جدید Windows 9 در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد و ممکن است این نسخه برای عموم نیز در دسترس باشد. طبق شایعات به نظر می رسد که این ویندوز جدید در بهار سال ۲۰۱۵ به طور رسمی عرضه شود  و مخاطبان به سرعت شاهد یک ویندوز جدید دیگر از مایکروسافت باشند.

http://www.techrun.in/images/microsoft-windows-91.png

نرم افزار مرورگر وب پر قدرت Avant Browser Ultimate 2014 Build 6

یک مرورگر وب پرسرعت، قدرتمند و روان می باشد که می توانید با استفاده از امکانات کاربردی و جالبی که این نرم افزار به مرورگر اینترنت اکسپلورر اضافه می کند، از وبگردی لذت دوچندان ببرید. این نرم افزار با اضافه کردن قابلیت هایی چون بلاک کردن Pop-up ها، جلوگیری از باز شدن تبلیغات فلش، RSS/ATOM خوان خودکار، تنظیمات حرفه ای برای موتور جستجوی گوگل، بازگردانی پنچره ها و تب های بسته شده، پاکسازی اطلاعات اضافی مرورگر و افزایش سرعت بارگذاری، پشتیبانی از ۴۱ زبان زنده دنیا، دارای پوسته های بسیار زیبا و … مرورگر اینترنت اکسپلورر را به یک مرورگر منحصر به فرد و دلخواه همگان تبدیل می کند.

 

Avant%20Browser%20Ultimate%202014%20Build%206 نرم افزار مرورگر وب پر قدرت Avant Browser Ultimate 2014 Build 6

نرم افزار مرورگر جایگزین اکسپلورر XYplorer 14.20.0300

در واقع یک نرم افزار مرورگر سیستم و یک جایگزین کامل برای اکسپلورر ویندوز می باشد که با داشتن امکانات گسترده و حرفه ای تر بیشتر نیاز ها و انتظارات شما را رفع می کند. لازم است که بدانید اکسپلورر قلب ویندوز شماست. این نرم افزار قابلیت نشان دادن زمان ساخته شدن، آخرین زمان دسترسی و لیست کامل مشخصه ها را دارد. این نرم افزار انجام کارهای روزانه با ویندوز را برایتان جذاب می کند. این نرم افزار قابلیت های جالب و کاربردی ای چون کار پنجره ها در تب های مختلف (مانند مرورگر اینترنت)، موتور جستجوی قدرتمند و پر سرعت فایل ها، مشاهده سریع عکس ها و فایل های صوتی و تصویری، دسته بندی فولدرها با دادن افکت های متنوع به آن ها و … را به ویندوز شما اضافه می کند.

 

XYplorer 14.20.0300 نرم افزار مرورگر جایگزین اکسپلورر XYplorer 14.20.0300

نرم افزار مرورگر فایرفاکس ۶۴ بیتی Waterfox 30.0

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

Waterfox 30.0 نرم افزار مرورگر فایرفاکس 64 بیتی Waterfox 30.0

نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 23.0.1522.60 Final

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera.Cover نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 23.0.1522.60 Final

نرم افزار مرورگر متفاوت Maxthon 4.4.1.4000

یکی از توانمندترین مرورگرهایی است که دارای ویژگی Tab می باشد، محیط ظاهری Maxthon کاملاً انعطاف پذیر است، ویژگی های خاص این مرورگر آن را از دیگر مرورگر های وب متمایز می سازد، Maxthon بر پایه موتور Internet Explorer کار می کند و این بدان معناست که شما سایت ها را در Maxthon همانگونه خواهید دید که در Internet Explorer مشاهده می کنید این مرورگر قابلیت های جالب آن باشد که بیش از سایر مرورگر ما جلب توجه می کنند . به عنوان مثال اگر بخواهید از صفحه ای که در آن هستید تصویری تهیه کنید نیاز به راه های طولانی و یا استفاده از سایر نرم افزار ها نیست . بلکه به راحتی و تنها با چند کلیک ساده توسط خود Maxthon تصویری از صفحه ایجاد و در اختیار شما قرار می دهد .

 

Maxthon 4.4.1.4000 نرم افزار مرورگر متفاوت Maxthon 4.4.1.4000

مسنجر لاین برای ویندوز LINE 3.7.3.82

یکی از جالب ترین و محبوب ترین مسنجرهای آندروید بوده است که  نسخه ویندوز آن در دسترس کاربران قرارگرفته است.نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است . مشخصه نرم افزار LINE شکلک های گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد.

 

LINE  مسنجر لاین برای ویندوز LINE 3.7.3.82

دانلود بازی Fable Anniversary برای PC

نام بازی معروف کمپانی مایکروسافت می باشد که توسط کمپانی Lionhead Studios منتشر گردیده است. این بازی نسخه های مختلفی را شامل شده که اولین آن در سال ۲۰۰۴ ریلیز گردید و پس از آن، مسئولین سعی در ارائه ی نسخه ی HD این بازی با حال و هوای گرافیکی جدید کردند.  گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است که دور از انتظار هم نیست! بازی در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) می باشد و داستان بازی در مورد کودکی است که از سنین کم کنترل آنرا بدست میگیرد، وی قرار است به یکی از بهترین جنگنده های دنیا تبدیل شود و شما باید در این امر وی را یاری کنید. کودک به سن نوجوانی رسیده و کم کم به جنگنده ای حرفه ای تبدیل میشود، وی راه عدالتی را پیش میگیرد و دشمنان بسیاری را نابود میکند.

 

Fable Anniversary PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Fable Anniversary pc cover دانلود بازی Fable Anniversary برای PC

نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final

در حال حاضر زبان های برنامه نویسی زیادی وجود دارند که هر یک برای اجرا به کامپایلر خاص خود نیاز دارند. IDM UEStudio نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای ویرایش متن، برنامه نویسی، ساخت نرم افزار، پشتیبانی و نگه داری از پایگاه داده ها یا ساختار سازی وب سایت ها می باشد.این نرم افزار می تواند به جای بیش از ۳۰ کامپایلر برای زبان های برنامه نویسی مختلف همچون C++, Java, GNU C/C++, PHP, Perl , … مورد استفاده قرار گیرد و پشتیبانی کامل و بی نقصی را برای کاربران ارایه می کند. سازندگان این نرم افزار بر اساس نظر کاربران حرفه ای آن، امکانات ویژه و دلخواه کاربران را به آن اضافه کرده اند.از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به اشکال زدایی (دیباگ) هوشمند، کنترل ورژن VCS، مبدل پروژه، کدنویسی تحت وب، نمایش خطاهای گرامری در دستورات ویراشگر کد و … اشاره نمود.

 

IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final نرم افزار کد نویسی IDM UEStudio 14.30.0.1008 Final

نرم افزار ویراشگر فایل های ویدئویی mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901

یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی در عین حال حرفه ای به منظور ویرایش فایل های تصویری است که با استفاده از آن می توانید فایل های تصویری خود را به صورت کاملا ساده و راحت ویرایش کنید .با این نرم افزار می توانید ویدئو را به دو قسمت تبدیل کنید، بخش هایی از آن را ببرید یا کلیپ های مختلف را به هم متصل کنید. این نرم افزار امکان پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی محبوب از قبیل AVI, MP4, MKV و… و تبدیل آنها به فرمت قابل پخش دستگاه های iPad, iPhone, iPod, PS3, PSP. PMPs, Android phones, BlackBerry, Wii, DS, Xbox360 و… را دارا می باشد.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به تنظیم پارامترهای مختلف ویدئو،نمایش ویدئو در پلیر درون سازی شده برای کمک در ویرایش،استفاده بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی و … اشاره نمود.

 

mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901 نرم افزار ویراشگر فایل های ویدئویی mediAvatar Video Cutter 2.2.0.20120901

نرم افزار دسترسی سریع به فایل ها Listary Pro 4.20 Build 1553

نرم افزار جالبی است که امکانی را برای کاربران فراهم نموده است تا قادر باشند با سرعت و سهولت باورنکردنی به فایل ها و پوشه هایی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند. Listary در واقع همان کار ویندوز اکسپلورر (یکی از برنامه های اساسی ویندوز که فایل ها و فولدرهای موجود در کامپیوتر را به شما نشان می دهد) را انجام می دهد، در پس زمینه کامپیوتر اجرا می شود و این باعث می شود تا از هر نقطه ای بتوانید آن را فراخوانی کنید، تنها کافیست همانطور که اکسپلورر ویندوز روبروی شماست، دکمه Win + W را بزنید. یک جعبه کوچک و زیبا در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش داده می‌شود. هیچ نیازی به ماوس یا حرکت دادن اضافی دستتان نیست! به تایپتان ادامه بدهید. هر قسمتی از نام فایل یا فولدری که می‌خواهید تایپ کنید (که در این جعبه کوچک هم تایپ می‌شود، بر خلاف روش اول که نمی‌توانستید ببینید چه چیزی تا به حال تایپ کرده‌اید). همراه با تایپ کردن شما، فایل یا فولدری که بیشترین تطابق را با آنچه تا کنون تایپ کرده‌اید (چه ابتدای نام باشد یا اواسط یا اواخر آن) دارد انتخاب شده و پررنگ می‌شود.

 

Listary Pro 4.20 Build 1553 نرم افزار دسترسی سریع به فایل ها Listary Pro 4.20 Build 1553

تعداد صفحات : 16

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :11
  • بارديد ديروز : 28
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل ديروز : 3
  • بازديد هفته : 39
  • بازديد ماه : 362
  • بازديد سال : 2002
  • بازديد کلي : 79334
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.