BIYA 2 DOWNLOAD
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .


نرم افزار مدیر برنامه ها Android App Manager v3.1.6 – اندروید

یا به اختصار AAM یک نرم افزار عالی و بسیار قدرتمند در زمینه ی مدیریت حرفه ای اپلیکیشن ها مخصوص اندروید است .این نرم افزار امکانات فوق العاده ای از قبیل اطلاعات نسخه نرم افزارها ، جستجوی برنامه ها ، نمایش حجم فایل ها ، ایجاد لیست برنامه های مورد علاقه پاک کردن ، تاریخچه کامل گوشی اطلاعات کامل سخت افزار گوشی ، تنظیمات کامل بر روی همه قسمت های گوشی ، ویجت های متنوع در سایز های متفاوت برای صفحه خانگی گوشی و … را ارائه می دهد . در ضمن برنامه بر نحوه عملکرد برنامه ها بر روی سی پی یو نیز نظارت می کند و امکان تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات فراهم است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Android App Manager v3.1.6 نرم افزار مدیر برنامه ها Android App Manager v3.1.6 – اندروید

دانلود فیلم خشم – Fury 2014

Fury Webrip (2014) Mkv  x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|برنده ۴ جایزه و نامزد دریافت ۹ جایزه دیگر|

 

Fury 2014 cover small دانلود فیلم خشم   Fury 2014

 

نام فیلم: Fury – خشم

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: اکشن، درام، جنگ

مدت زمان: ۱۳۴ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲۲ ثانیه

حجم: ۸۸۶ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip 720p x265

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: در آوریل سال ۱۹۴۵ و همگام با آخرین حمله‌ی متفقین به آلمان نازی، سرهنگ واردَدی و گروه پنج نفره‌اش باید ماموریتی خطرناک را در خاک دشمن به سرانجام برسانند و …

بازی سرگرم کننده Lep’s World 3 v1.5 – اندروید

این بازی اندروید در مورد شخصی که در یک روز آفتابی Leprechaun در حال استراحت بود که ناگهان ابری تیره در آسمان ظاهر گرید . جادوگر شیطانی از راه می رسد . ناگهان رعد و برق می زند و این جادوگر طلاهای مردم را می دزدد . او مردم را جادو کرده و زندگی آنان را متوقف کرده است . وظیفه شما این است که با طی کردن مسیر بازی طلاهای از دست رفته را جمع آوری کنید و به مردم روستای خود باز گردانید. دشمنانتان در هر صحنه ای از بازی وجود دارند. پس قبل از جمع آوری طلاها به فکر گذشتن از پس آنها باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Lep%92s World 3 v1.5 بازی سرگرم کننده Lep’s World 3 v1.5 – اندروید

بازی اتومبیل رانی Ridge Racer Slipstream 2.1.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای iOS منتشر شده است. در این بازی شما می‌توانید در ۱۰۸ مسابقه‌ی هیجان‌انگیز و مختلف شرکت کرده و مهارت‌های اتوموبیل‌رانی خود را به رخ حریفان خود بکشید . بهتر است بدانید سری بازی های مسابقات ریج به سال ۱۹۹۳ بر می گردد و تا به امروز بیش از ۲۵ نسخه ی مختلف آن برای انواع کنسول های آرکید و خانگی عرضه شده و هم اکنون شاهد منتشر شدن نسخه ی iOS آن هستیم!همچنین می توانید این بازی را به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید و دست فرمان خود را به رخ دوستان خود بکشید. همچنین بازی دارای گیم پلی ای عالی و سبکی مهیج است .لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Ridge Racer Slipstream 2.1.0 بازی اتومبیل رانی Ridge Racer Slipstream 2.1.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

پک اول برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015

– بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک اولین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۵ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Best.Paid.Android.Pack.Cover پک اول برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Best Android Pack 2015

 

دانلود فیلم قاضی – The Judge 2014

The Judge Webrip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نامزد دریافت ۱ گلدن گلوب و ۵ جایزه دیگر و برنده ۴ جایزه|

 

The Judge 2014 cover small دانلود فیلم قاضی   The Judge 2014

 

نام فیلم: The Judge – قاضی

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: درام

مدت زمان: ۱۳۹ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۱دقیقه و ۱۵ ثانیه

حجم: ۹۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: وکیل مشهور شیکاگو، هنک پالمر به زادگاهش برمی‌گردد و متوجه می‌شود پدرش که قاضی شهر است، به قتل متهم شده است …

دانلود بازی Wooden Floor برای PC

بازی کف پوش چوبی (به انگلیسی: Wooden Floor) یک بازی ترسناک می باشد که در خانه ای قدیمی اتفاق می افتد. رفتار خانه خیلی معمولی به نظر می رسد اما بعد از گذشت مدتی کوتاه از بازی، متوجه می شوید که شرایط اتاق های خانه تغییر می کند! مثلا اگر شما دری از درهای خانه را از پشت ببندید، ناگهان تمامی کمدهای آن اتاق به مکانی که معلوم نیست منتقل می شوند! در این خانه شما نمی توانید وقایع آن را پیش بینی کنید و باید راهی را برای رها شدن از کابوس هایی که در این خانه به اتفاق می افتد را کشف کنید! تنها چیزی که در این خانه اتفاق می افتد، وابسته به حرکات پاهای شما می باشد.

Wooden Floor PC-FASiSO

 

Wooden Floor pc cover دانلود بازی Wooden Floor برای PC

جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

دانلود مجموعه ۱۰۰ آیکون زیبا با عنوان Game Icon

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … مورد استفاده قرار میگیرنداین مجموعه از ایکون ها شامل ۱۰۰ عنوان ایکون از بازی های کامپیوتری میباشد که تمامی انها با فرمتIco  میاشند که میتوانید این مجموعه را بصورت رایگان از دانلود دریافت نمایید.

 

Game Icon دانلود مجموعه ۱۰۰ آیکون زیبا با عنوان Game Icon

نرم افزار حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Max Uninstaller 3.0.0.1364

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. Max Uninstaller نرم افزار کاربردی برای جذف کامل نرم افزار های نصب شده است. با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند.

 

Max Uninstaller 3.0.0.1364 نرم افزار حذف کامل نرم افزارهای نصب شده Max Uninstaller 3.0.0.1364

بازی وسترن High Noon 2 2.0.0.24 – اندروید

بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی سه بعدی در سبک بازی های تفنگی و تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد .در این بازی شخصی به نام جک که یک هفت تیرکش ماهر است برای برپایی عدالت در دنیایی وحشی و غارتگر تمامی سعی و تلاش خود را می کند و به شکار دزدان و متجاوزان شهر خود می رود و آنها را به چنگال قانون می دهد .با از بین بردن رقیبان انواع پاداش های مختلف و پول به شما داده می شود که با آن ها می توانید سلاح های جدید را باز کنید، آیتم های جادویی را از آن خود گردانید و حتی به سفارشی سازی شخصیت بازی مشغول شوید و آن را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید!لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

High Noon 2 2.0.0.24 بازی وسترن High Noon 2 2.0.0.24 – اندروید

بازی کریستال Kiwanuka 1.0.1 – اندروید

یک بازی فکری با گرافیک بالا برای گوشی‌های هوشمند و تبلتهای اندرویدی است. تنها شما می توانید مردم را از دست کریستال هایی که در حال سقوط می باشند نجات دهید. وارد سرزمین کریستال ها شوید و دست به هر کاری بزنید تا شهرواندان را نجات دهید. از آیتم‌های جادویی استفاده کنید تا به بلندی بروید. در این بازی باید یک گروه از مردمان کوچک را جمع‌آوری کنید و با ساخت مسیرهای مختلف آنها را به‌سوی هدفشان هدایت کنید. اگر علاقه مند بازی های فکری با محیط کاملا متفاوت و جذاب می باشید این بازی را به شما توصیه می کنیم. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Kiwanuka 1.0.1 بازی کریستال Kiwanuka 1.0.1 – اندروید

مجموعه ۱۵۰ والپیپر جذاب با موضوعات مختلف – HD Mix Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .

 

Wallpaper Mix Pack s02 مجموعه ۱۵۰ والپیپر جذاب با موضوعات مختلف – HD Mix Wallpapers

تعداد صفحات : 16

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :42
  • بارديد ديروز : 0
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل ديروز : 0
  • بازديد هفته : 42
  • بازديد ماه : 365
  • بازديد سال : 2005
  • بازديد کلي : 79337
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.