BIYA 2 DOWNLOAD
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .


دانلود بازی Kholat برای PC

یک بازی ترسناک و داستان محور میباشد که توسط استودیوی مستقل IMGN.PRO ساخته شده است و از " حادثه گذرگاه Dyatlov " الهام گرفته است . Kholat توسط Unreal Engine 4 ساخته شده است. این بازی الهام گرفته از داستان واقعی ۹ دانشجوی روسیه ای که در شرایط غیر قابل توجیه در شمال کوهستان اورال در منطقه ای به نام Kholat Syakhl جان خود را از دست دادند . این بازی توسط Sean Bean بازیگر سرشناس انگلیسی روایت می شود.

Kholat PC-CODEX

 

Kholat pc cover small دانلود بازی Kholat برای PC

خرید جم

gem98 giftha

برای خرید جم کلش اف کلن به این وب سایت ها سر بزنید.  

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

– آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز همزمان با انتشار در گوگل پلی !
آپـدیـت امـروز ۱۸ اردیـبـهـشـت ۱۳۹۴ برای اولـیـن بار در سـطـح وب
نسخه ۷.۶۵.۵ برای رفع باگ مشکل دوستان در ورود به بازی !

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از دانلودهادریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

بازی زیبایی در سبک آنلاین چند نفره می باشد که شما می بایستی در آن با وسیل نقلیه زرهی خود به مصاف دشمنان خود رفته و آنها را نابود سازید. امکان ارتقا تانک ها و ابزارآلت جنگی از دیگر ویژگی های این بازی می باشد. بازی دارای گرافیک بسیار بالایی بوده و صحنه های اکشن بازی شامل صدای موتور و واقع گرایانه در بازی دیده می شود. هم اکنون می توانید بازی مهیج Armored Aces – 3D Tanks Battles را به طور مستقیم از سایت دانلوده دریافت نمایید.

 

Armored aces Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – 3D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

در این کلیپ زیبا بهترین دریبل های لیونل مسی را مشاهده خواهیم نمود که همه را در ورزشگاه به حیرت وا داشته است. دریبل هایی که فقط ار نام بزرگ مسی بر می آید و برآمده از استعداد سرشار وی در زمینه فوتبال می باشد. این کلیپ با بهترین کیفیت آماده شده است و هم اکنون از سایت دانلودها آماده دریافت می باشد.

 

Lionel Messi Craziest Nutmegs Ever Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

 

مهارت های استراتژیک خود را در دنیای قرون وسطایی این بازی استراتژی اثبات کنید. تنها بهترین ها تا انتها دوام خواهند آورد ...
جنگ خان ها یک بازی آنلاین رایگان است که بازیکنان را به دنیای قرون وسطی جاییکه درگیری، شهرت و پیروزی حرف اول را می زند می برد. بازیکنان می توانند از بین 12 نژاد مختلف در بازی یکی را انتخاب نموده و مسیر پیروزی را دنبال نمایند. وجود بیش از 23 یگان های جنگی ، شوالیه و ماشین های محاصره قابلیت پیاده کردن صدها استراتژی مختلف را به بازیکنان می دهد. این بازی اولین بازی فارسی زبان با داشتن نژاد پارس ها و یگان ویژه آرش کمانگیر است.

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تم زیبای Ubuntu Flat را بهره گیری از رنگبندی و تصاویر سیستم عامل ابونتو، رابط کاربری گوشی های اکسپریا را تا حد زیادی به این سیستم عامل نزدیک میکند. تم زیبای Ubuntu Flat بر روی تمامی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید رسمی ۵٫۰ و بالاتر قابل نصب و اجراست. این تم یکی از سبکترین تم های ساخته شده برای اکسپریا است که برای نصب نیاز به دسترسی روت ندارد.

 

 Ubuntu Flat دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

بازی Goat Simulator یک عنوان جدید شبیه سازی شده می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی به دنبال اشیا مختلف رهسپار می شود و با از بین بردن آنها امتیازات خود را افزایش می دهید. سلاح های متنوعی نیز در ابتدا به شما داده شده است که می تواند از آنها برای کشتن زامبی ها نیز استفاده کنید. این بازی در پلی استور نمره بالای ۴.۶ از ۵ را دریافت کرده و جز محبوب ترین بازی های اندروید می باشد. هم اکنون می توانید فایل نصبی این بازی را به همراه دیتا از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Goat Simulator %28Downloadha%2ccom%29 دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

این بازی یک رالی همراه با درگیری است، در طول مراحل بازی می توانید تمام رقیبان را با سلاح هایی که بر روی ماشین شما نصب گردیده، نابود سازید. بازی Carmageddon: Reincarnation هیچ قانونی ندارد و در طول مسابقه تنها می بایست از سد رقیبان گذشت. در این بازی ماشین ها قابلیت مجهز شدن به انواع سلاح ها مانند مته های سوراخ کننده، تیغه های برنده و انواع سلاح گرم را دارا می‌باشند. بازی Carmageddon یک ماشین جنگی همراه با صحنه های اکشن است، که طرفداران مخصوص خود را دارد.

Carmageddon Reincarnation PC-CODEX

|کرک فیکس بازی Crackfix-CODEX به پست اضافه شد|

 

Carmageddon Reincarnation pc cover small دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی Danger Dash یک بازی سرگرم‌کننده در سبک بازی محبوب Temple Run برای گوشی‌هایی که از جاوا پشتیبانی می‌کنند است. در این بازی شما باید با دویدن، پرش و سر خوردن روی زمین و با عبور از موانع در سر راهتان تا جایی که می‌توانید فرار کنید! هرچه جلوتر بروید موانع در سر راه شما بیشتر خواهد شد و بازی سخت‌تر می‌شود. با انجام دادن بازی امکانات بیشتری از آن نیز برای شما باز خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مناسب برای تلفن‌های لمسی است.

 

danger dash java بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9   جاوا

دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای PS3

  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

Middle Earth Shadow Of Mordor PS3-iMARS

 

Middle Earth Shadow Of Mordor ps3 cover small دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای PS3

دانلود بازی Escape Dead Island برای PS3

نام جدیدترین بازی از سری بازی های Dead Island می باشد که همانند سری های گذشته، حال و هوای بازی، نبرد با Undead ها می باشد. این بازی در ژانر ماجراجویی بوده که ساخته ی استودیو Fatshark می باشد و برای اولین بار، این بازی را می توان یک Spin Off نامید و داستانی مستقل را روایت می کند که پایه ای جدید در این سری بازی ها را بنا خواهد کرد. داستان بازی درباره ی فردی با نام Cliff Calo می باشد که برای یک ماموریت ماجراجویانه به بمبی اعزام می شود و وقتی به جزیره ی ناراپیلا می رسد، متوجه می شود که نظم و ترتیب یک جامعه ی معمولی در این مکان برقرار نیست.

Escape Dead Island PS3-DUPLEX

 

Escape Dead Island ps3 cover small دانلود بازی Escape Dead Island برای PS3

نرم افزار مدیریت ایمیل FossaMail 24.6.0

نرم افزاری سورس باز و رایگان برای سیستم عامل ویندوز میباشد که به کمک آن میتوانید ایمیل خود را با امکانات کامل مدیریت نمائید .شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی ایمیل های ارسالی و دریافتی را مدیریت کرده و توسط این نرم افزار خیلی سریع ایمیل های رسیده را مشاهده کرده و به آسانی ایمیل های جدید ارسال کنید. این نرم افزار بر اساس نرم افزار Mozilla Thunderbird ساخته شده است و در حقیقت نسخه بهینه شده این نرم افزار می باشد. توانایی برقراری چت، قابلیت خواندن فید سایت ها، قابلیت ایجاد فیلتر برای ایمیل ها و غیره نیز از دیگر ویژگی های این برنامه میباشد. تنها عیب این نرم افزار عدم نصب این ابزار روی ویندوز XP می باشد.

 

FossaMail 24.6.0 نرم افزار مدیریت ایمیل FossaMail 24.6.0

تعداد صفحات : 16

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :45
  • بارديد ديروز : 0
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل ديروز : 0
  • بازديد هفته : 45
  • بازديد ماه : 368
  • بازديد سال : 2008
  • بازديد کلي : 79340
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.