BIYA 2 DOWNLOAD
کمي طاقت داشته باشيد...

اسکينک

مرجع تخصصي وبمستران

امروز روز خوبي داشته باشيد.

مکان تبليغات شما
آخرين ارسالي هاي انجمن
درخواست مطلبمــــطالب درخـــواستي خودر را از طريق لينک زير به گوش ما برسانيد .
خبر نامه با عضويت در خبرنامه از آخرين اخبار مطالب و سايت ما با خبر شويد .


دانلود فیلم Blended 2014

دانلود فیلم Blended 2014 با لینک مستقیم

با کیفیت WEBRip اضافه شد

                             Blended 2014 دانلود فیلم Blended 2014

 

نام: Blended 2014

سال انتشار: 2014

ژانر: کمدی، ماجرایی

زمان : 117 دقیقه

زیرنویس فارسی: ندارد

حجم: 479 مگابایت

کیفیت: WEBRip خوب

خلاصه داستان : بعد از یک آشنایی ناگهانی ، مرد و زن در یک رفت و آمد خانوادگی خودشان را شیفته ی یکدیگر می یابند و همچنین در این ماجرا بچه هایشان به یکدیگر وابسته می شوند و …

دانلود فیلم 3Days to Kill 2014

دانلود فیلم 3Days to Kill 2014

                                   3 Days to Kill 2014 دانلود فیلم 3Days to Kill 2014

نام: 3Days to Kill 2014

ژانر : اکشن ، درام ، جنایی

سال انتشار : 2014

کارگردان: McG

زمان : 113 دقیقه

کیفیت: 720p

حجم: 868 مگابایت

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: یک جاسوس بین المللی (کوین کاستنر) را روایت می کند که قصد دارد دست از کارهای خطرناک بردارد و با همسر و دخترش که مدتها از آنها جدا بوده روابط بهتری برقرار کند اما ابتدا باید آخرین ماموریت خود را به پایان برساند و…

دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازی های ماجراجویی در تاریخ بازی های رایانه ای می باشد. این بازی از سری بازی هایی می باشد که برای کنسول های میکرو، سگا، نینتندو ۶۴ عرضه شده است و در این نسخه نیز همان حال و هوای سری های پیشین نگاه داشته شده و موسیقی متن گذشته نیز یادآور آن می تواند باشد. به نقش خود به عنوان هسته ی راهبری اعتماد کنید و همراه سایر دوستان خود به قلعه ای که زندگی در آن جریان دارد بروید تا بتوانید بر شیطانی که در آن جا حاکم است پیروز شوید. حال پس از گذشت ۳۰ سال از نسخه اول این بازی که ریلیز شده است، دوباره سازندگان بازی دست به کار شده اند و تمامی صحنه های بازی را دوباره طراحی کرده اند تا گرافیکی مطلوب و درخور بازی های امروزی را داشته باشد.

Shadowgate 2014 PC-Repack-R.G.Mechanics

 

Shadowgate pc cover دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

والپیپر زنده Galaxy S4 Balloon HD 1.0 – اندروید

اگر دوست دارید Live Wallpaper اختصاصی گوشی Galaxy S4 را روی موبایل خودتون داشته باشید، این والپیپر را برای شما آماده کرده‌ایم. البته این نسخه از این تصویر، به‌صورت متحرک است و می‌توانید با داشتن آن از یک بالن زیبای متحرک در آسمان لذت ببرید. برای اجرای این والپیپر به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

galaxy s4 balloon hd android والپیپر زنده Galaxy S4 Balloon HD 1.0   اندروید

لایو والپیپر ساحل Beach Live Wallpaper 2.0.6 – اندروید

لایو والپیپر یک تصویر متحرک از ساحل است که می‌توانید به‌عنوان پشت‌صفحه گوشی اندرویدی خود انتخاب نمایید. از جمله افکت‌های موجود برای این برنامه، افکت باران، افکت‌های صوتی، پشت صفحه‌ی قابل شخصی‌سازی و قابلیت تکان دادن موبایل برای شدت گرفتن امواج است! برای فعال شدن باران، پس از فعال‌سازی آن در منوی اصلی کافیست با دوبار لمس کردن صفحه شاهد بارش باران باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

beach lwp android لایو والپیپر ساحل Beach Live Wallpaper 2.0.6   اندروید

دانلود لایو والپیپر تیتان Titanfall Live Wallpaper 1.0 – اندروید

حتما با سری بازی های سقوط تیتان آشنا هستید که در دسته بازی های نسل بعدی قرار داشت و گیم پلی سراسر آدرنالین و پر از دویدن و هیجان را در بر داشته است ، امروز دانلودها لایو والپیپر Titanfall Live Wallpaper 1.0 که نسخه ای کاملا متفاوت با همان جزئیات از بازی و گرافیکی بی نظیر را در قالب لایو والپیپر برای شما قرار داده تا نهایت استفاده ببرید. این لایو والپیپر محصول شرکت NVIDIA است و برای اندروید نسخه ۲.۲ و بالاتر طراحی شده.

 

Titanfall Live Wallpaper دانلود لایو والپیپر تیتان Titanfall Live Wallpaper 1.0 – اندروید

لایو والپیپر اقیانوس Ocean HD v1.8.1 – اندروید

در دنیای دریایی که متعلق به خودتان است شناور شوید، دنیایی که در دستگاه اندروید شما جریان دارد! زندگی در آبهای متلاطم و محیط های زیبایی دنیای زیر دریا را تجربه کنید !Ocean یک برنامه ی زیبا و ارامش بخش میباشد که به تازگی با کیفیت HD برای اندروید عرضه شده است! با استفاده از این برنامه میتوانید به زیر اقیانوس سفر کرده و علاوه بر ماهی ها و سایر ابزیان کشتی های غرق شده در اقیانوس را مشاهده و از انها لذت ببرید. در این والپیپر زنده ی جذاب محیط را بر اساس میل خود تنظیم کنید به طور مثال “Shark Pack” کوسه ی سفید، کوسه ی سرچکشی و قفس کوسه و غواص را در بر دارد. برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Ocean HD 1.8.1 لایو والپیپر اقیانوس Ocean HD v1.8.1 – اندروید

لایو والپیپر طوفان Storm Live Wallpaper v1.1 – اندروید

با Storm Live Wallpaper می توانید پس زمینه گوشی اندروید خود را طوفانی کنید و گوشی خود را از یک نواختی در آورید ! از قابلیت های کلیدی Storm Live Wallpaper میتوان به ۱۰ لایو والپیپر متفاوت ، گرافیک اچ دی ، سازگاری با ۹۹% گوشی های اندرویدی ، غیر فعال شدن لایو والپیپر در هنگام کار نکردن با گوشی و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این لایو والپیپر به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Storm Live Wallpaper v1.1 لایو والپیپر طوفان Storm Live Wallpaper v1.1 – اندروید

دانلود بازی Carnage Racing برای PC

ویژگی های گرافیکی بازی Carnage Racing ایجاد یک احساس شگفت انگیز از سرعت و غوطه وری در محیط بازی را به شما میدهد به طوری که شما درست در مرکز حوادث و اتفاقات بازی قرار دارید ،  شما می بینید و احساس هر دست انداز، سر و صدا، رول بشکه و انفجار را حس خواهید کرد.شما باید مهارت های خود را در ۲۱ مجموعه  مسابقه در ۳  جزیره گرمسیری به اثبات برسانید ، که هر کدام با موانع و ویژگی های مخصوص به خود طراحی و آماده سازی شده اند.در بازی Carnage Racing هشت ماشین مختلف که در سه کلاس طبقه بندی میشوند در نظر گرفته شده که هرکدام ویژگی های خاصی را دارند و امکان تجهیز به موشک ، شعله افکن، بمب و سلاح های دیگر را هم برای از میان برداشتن رقبا دارا هستند همچنین ماشین ها دارای قابلیت شخصی سازی ظاهری و تقویت موتور هستند که بعد از پیوزی در مراحل و جمع آوری امتیاز شما قادر به تجهیز ماشین خود به این امکانات خواهید بود.

Carnage Racing PC-ENiGMA

 

Carnage Racing pc cover دانلود بازی Carnage Racing برای PC

دانلود بازی Spintires برای PC

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

Spintires-CODEX

 

Spintires pC دانلود بازی Spintires برای PC

دانلود بازی GRID Autosport برای PC

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC

دانلود بازی Warehouse and Logistic Simulator برای PC

– آیا برای یک چالش جدید آماده هستید ؟ در این بازی شما هدایت ماشین های باربر Jungheinrich را برعهده خواهید داشت . فقط رانندگان حرفه ای می توانند بهترین امتیازها را کسب نمایند . اتمام مراحل با کمترین زمان بهترین امتیاز را برای شما به ارمغان خواهد آورد . این بازی به صورت کاملا ۳D طراحی شده است و احساس یک رانندگی واقعی را به بازیکن می دهد . محیط های متنوعی همچون انبارهای کالا ، مناطق ساخت و ساز و بندرهای ساحلی را در طی بازی مشاهده خواهید کرد .

Warehouse and Logistic Simulator 2014-iNLAWS

 

Warehouse and Logistic Simulator دانلود بازی Warehouse and Logistic Simulator برای PC

دانلود مستند شگفت انگیز ترین رویدادهای طبیعت Nature’s Most Amazing Events

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| قسمت ۰۱ اماده دانلود میباشد|

 

 Nature%27s Most Amazing Even دانلود مستند شگفت انگیز ترین رویدادهای طبیعت Nature’s Most Amazing Events

نام مستند: Nature’s Most Amazing Events

سال انتشار:۲۰۰۹

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۰دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: مستند شگفت انگیز ترین رویداد های طبیعت Nature’s Most Amazing Events که به نام رویداد های بزرگ طبیعت (Nature’s Great Events) نیز شناخته می شود محصولی دیگر از همکاری  بهترین مستند سازان شبکه بی بی سی و دیسکاوری است که ایده کلی آن بررسی تغییرات فصلی ناشی از تابش آفتاب که باعث تغییر الگوهای آب و هوا وجریان  اقیانوس ها می شود است که این تغییرات  به نوبه خود شرایط را برای ایجاد برخی از شگفت انگیز ترین و دیدنی ترین رویداد های حیات وحش مهیا می کند.هرکدام از قسمت های این مجموعه که توسط راوی معروف و محبوب مستند های انگلیسی  David Attenborough روایت میشود بر چالش ها و فرصت هایی که این تغییرات برای برخی گونه های کلیدی حیات وحش ایجاد می کند متمرکز می شود.این مجموعه شامل ۶ قسمت است.با ما همراه باشید تا هر هفته یک قسمت از این مجموعه مستند بسیار زیبا را دریافت کنید.

تعداد صفحات : 16

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد
  • پيشنهادي
  • پربازديد
  • جديد
  • نظرات
دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

دانلود تصاویر وکتور نقشه کشورهای متنوع – Stock Vectors Flag Overlay On Map

تاريخ : 1394/03/20

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت هنری بر روی تصاویر از گرافیک ریور – GraphicRiver ModernArt Photoshop A

تاريخ : 1394/03/20

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

مجموعه ۲۵ والپیپر با موضوع مختلف – HD Mix Wallpaper

تاريخ : 1394/03/20

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

تاريخ : 1394/03/20

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

تاريخ : 1394/03/20

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

تاريخ : 1394/03/20

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

تاريخ : 1394/03/20

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

تاريخ : 1394/03/20

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

تاريخ : 1394/03/20

دانلود بازی Kholat برای PC

دانلود بازی Kholat برای PC

تاريخ : 1394/03/20

خرید جم

خرید جم

تاريخ : 1394/03/02

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

دانلود Clash of Clans 7.65.5 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

تاريخ : 1394/03/02

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

دانلود بازی جنگ تانک ها Armored Aces – ۳D Tanks Battles v2.02 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

دانلود کلیپ حیرت انگیزترین دریبل های لیونل مسی

تاريخ : 1394/03/01

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی

تاريخ : 1394/03/01

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

دانلود تم بدون نیاز به روت Ubuntu Flat برای گوشی های اکسپریا

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

تاريخ : 1394/03/01

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

تاريخ : 1394/03/01

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

بازی سرگرم‌کننده Danger Dash 1.0.9 – جاوا

تاريخ : 1393/10/12

درباره سايت


به بیا 2 دانلود خوش آمدید.

آمار سايت

  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازديد امروز :8
  • بارديد ديروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل ديروز : 0
  • بازديد هفته : 29
  • بازديد ماه : 186
  • بازديد سال : 1637
  • بازديد کلي : 78969
  • آرشيو

    نويسندگان

    چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    لينک دوستان

    پيوندهاي روزانه

    تبادل لينک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود کده و آدرس dol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    جستجو


    کدهاي اختصاصي

    خبرنامه وب سایت:







    عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    W3C Standard Website. Valid HTML5 / CSS3 - v1.1
    Copyright © All Rights Reserved for dol
    Design & Develope : Skinak . ir
    طراحي شده با و با کمي
    طراحي و کد نويسي : اسکينک

    ترجمه : ياس30
    تمامي حقوق قالب و مطالب براي اسکينک محفوظ است.